حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/02/08 | 2024/04/27

Logo

فرماندار رودان:

شهرستان رودان آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است

شهرستان رودان آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است

فرماندار شهرستان رودان از آمادگی کامل این شهرستان به منظور پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ عبدالرضا سالاری صبح در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان اظهار کرد: تمامی امکانات و ظرفیت‌های شهرستان به منظور پذیرایی از میهمانان نوروزی به کار گرفته خواهد شد و در این راستا باید ادارات و نهادهای دولتی تعامل خوبی را با یکدیگر داشته باشند تا بتوانیم میزبان خوبی برای میهمانان نوروزی باشیم.

وی با اشاره به در پیش بودن سال نو و ایام پایانی سال ۱۴۰۳ بر رصد تخلفات مختلف در این ایام از جمله بازار شب عید تاکید کرد و افزود: زمینه‌های استقبال از مهیمانان نوروزی در سطح شهرستان فراهم شده و در این راستا نیز عملکرد تمامی ادارات در ستاد خدمات سفر شهرستان ارزیابی خواهد شد و در موارد مختلف با متخلفان نیز برخورد قاطعی صورت می‌گیرد.

فرماندار رودان از آمادگی شورای مدیریت بحران شهرستان برای هرگونه حادثه احتمالی نیز خبر داد و تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی مربوطه باید عملیات بهسازی در برخی مسیرهای پرتردد شهرستان در ایام تعطیلات سال نو از جمله راه بخش جغین، بخش رودخانه و روستای پیرچوگان را در این مدت انجام دهند تا مشکلات موجود در این حوزه مرتفع شود و در بحث راهداری با مشکلی مواجه نشویم.

سالاری با بیان اینکه هر ساله در ایام عید نوروز شاهد استقبال بیش از ۱۰۰هزار نفر از زائران و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت از زیارت امامزاده سید سلطان محمد(ع) در روستای پیرچوگان هستیم، گفت: باید توجه ویژه‌ای به لحاظ خدمات رسانی به مهیمانان نوروری در این روستا صورت گیرد و این منطقه هدف گردشگری با امکاناتی مناسب پذیرای زائران و میهمانان نوروزی باشد.

وی ادامه داد: تاکنون سه جلسه ویژه خدمات سفر شهرستان برای رفع مشکلات و خدمات‌دهی مناسب در زیارت امام‌زاده سید سلطان محمد(ع) برگزار شده و تمامی تمهیدات لازم نیز اتخاذ شده است.

فرماندار رودان در ادامه بیان کرد: امیدواریم که در این ایام بتوانیم از هموطنان عزیز به خوبی میزبانی کنیم و با فراهم کردن شرایط مناسب در شهرستان طی سال‌های آینده نیز شاهد حضور پرشور میهمانان نوروزی باشیم.

وی از آمادگی کامل شهرداری‌های این شهرستان برای پذیرایی و اسکان میهمانان نوروزی نیز خبر داد و با بیان اینکه محل خدمات به مهیمانان نوروزی در ورودی شهر رودان در جوار مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام و همینطور ستاد اسکان فرهنگیان رودان نیز ۲۹ اسفند آغاز بکار خواهند کرد، گفت: شهرداری‌های مناطق مختلف رودان نسبت به تجهیز پارک‌ها و اماکن تفریحی، رنگ آمیزی جداول، تعمیر و توسعه مبلمان شهری و نیز مهیا کردن محل اسکان میهمانان نوروزی اقدام کرده اند و برای اسکان میهمانان فضاهای مناسبی مشخص شده است.

وی تصریح کرد: تمامی نهادها و ادارات عضو ستاد خدمات سفر و دهیاری‌ها، در راستای ارائه خدمات به مسافران نوروزی در آماده باش کامل هستند.

سالاری خاطر نشان کرد: مدارس شهرستان رودان، فضاهای ایجاد شده توسط شهرداری و پارک‌ها و همچنین اماکن فرهنگی و مذهبی در این ایام پذیرای میهمانان نوروزی خواهد بود.  

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از