حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/02/15 | 2024/05/04

Logo

فرمانده انتظامی هرمزگان:

شهدا با خونشان امنیت کشور را تضمین کردند

شهدا با خونشان امنیت کشور را تضمین کردند

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: شهدای امنیت، مدافع حرم، سلامت، هشت سال دفاع مقدس با نثار خون خودشان امنیت و آرامش کشور را تضمین کردند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ علی‌اکبر جاویدان صبح امروز در مراسم یادواره شهید القدس سردار سید محمد حجازی، شهدای مدافع حرم کنسولگری ایران در سوریه و شهدای اخیر مدافع امنیت فراجا، بیان داشت: شهدا با تقدیم جان شیرین خود امنیت کشور را تضمین کرده به‌نظام و انقلاب ما عزت و آبرو بخشیدند.

 وی بیان کرد: در عملیات عزت‌مند وعده صادق یک افتخار بزرگی برای جمهوری اسلامی رقم خورد.
 
 وی با بیان اینکه نباید هرگز یاد و خاطره شهدا از ذهن و خاطره مردم جامعه حذف شود افزود: زنده نگهداشت یاد و نام شهدا باعث می‌شود هرگز از یاد نبریم که امنیت و آرامش امروز خود را مرهون جان‌فشانی جوانان رشید و شجاع این مرزبوم هستیم .
 
 جاویدان با بیان اینکه شهادت سعادتی است که نصیب هر کسی نمی‌شود، گفت: هر کسی سعادت شهیدشدن در راه خدا را ندارد و این فیض الهی نصیب کسانی می‌شود که جزو مقربان درگاه حضرت حق هستند.
 
 فرمانده کل انتظامی هرمزگان خانواده‌های معظم شهدا را مظهر صبر و استقامت عنوان کرد و بیان کرد: البته ثواب صبر و استقامت خانواده‌های شهدا هم کمتر از مقام شهید و شهادت نیست و آنها با ایثار و فداکردن عزیزترین فرزندانشان برای حفظ امنیت و آرامش مردم الگوی بسیاری خوبی از سبک زندگی ایرانی‌اسلامی را به ما ارائه می‌کنند و از این الگو باید بهترین استفاده را ببریم.
 
 فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: وقتی پای صحبت خانواده‌های شهدا می‌نشینیم همه آنها بدون استثنا اعلام می‌کنند که اگر بازهم نیاز باشد، حاضرند جان خود و دیگر عزیزانشان را فدای انقلاب کنند و آنها با این رفتار خود نشان دادند که هنوز فرهنگ ایثار و شهادت و جانبازی برای پاسداری از دین و شرف کشور پابرجا است و مطمئناً تا وقتی چنین فرهنگی در جامعه وجود دارد دشمن هرگز جرئت تعرض به خاک کشور ما را پیدا نخواهد کرد
 
 در پایان از خانواده‌های شهدای امنیت، مدافع حرم، ۸ سال دفاع مقدس، تجلیل به عمل آمد.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از