حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان:

شناسایی انشعاب‌های غیرمجاز آب با جدیت دنبال شود

شناسایی انشعاب‌های غیرمجاز آب با جدیت دنبال شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: نیروهای قرائت کنتور و وصول مطالبات باید نسبت به شناسایی انشعاب های غیر مجاز فعال‌تر شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛  عبدالحمید حمزه‌پور صبح امروز در نشست با ماموران قرائت کنتور با بیان اینکه درآمدی که از طریق قرائت کنتور به شرکت تزریق می‌شود همانند خونی است که جریان زندگی در یک انسان را زنده نگه می‌دارد، اظهار کرد: مأموران قرائت، نیروهایی هستند که تسلط کامل به اشتراک‌های سطح شهرها و روستاها دارند و هر گونه تغییر در میزان مصرف را بهتر می‌توانند تشخیص دهند از این رو می‌طلبد در صورت هر گونه احتمال وجود انشعاب‌های غیر مجاز، معاونت مشترکین را از این موضوع مطلع کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ادامه داد: مأمورانی که در حوزه شناسایی انشعابات غیر مجاز فعال تر عمل کنند و از هدر رفت آب به نفع عده‌ای خاص جلوگیری کنند، از سوی شرکت تشویق می‌شوند.

وی همچنین با تأکید بر تعویض کنتورهای خراب افزود: تعویض این کنتورها یکی از ضرورت‌هایی است که می‌بایست با جدیت دنبال و آنها را شناسایی و نسبت به تعویض آن اقدامات لازم انجام شود.

به گفته حمزه‌پور، با این اقدامات علاوه بر اینکه توزیع عادلانه‌تری در آب شرب خواهیم داشت باعث افزایش درآمد شرکت نیز خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از