حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

امامان جمعه هرمزگان:

شرکت در انتخابات تضمین‌کننده امنیت ملی است

شرکت در انتخابات تضمین‌کننده امنیت ملی است

امامان جمعه هرمزگان با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات تضمین‌کننده امنیت ملی است، گفتند: حضور پرشور در انتخابات باعث سرافرازی و اقتدار کشور در داخل و خارج کشور می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ امامان جمعه هرمزگان با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات تضمین‌کننده امنیت ملی است، گفتند: حضور پرشور در انتخابات باعث سرافرازی و اقتدار کشور در داخل و خارج کشور می‌شود.

انتخابات مکمل حماسه تشییع شهدای خدمت است

حجت‌الاسلام محمد بارانی ظهر امروز در نمازجمعه عبادی سیاسی رودان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت ان در داخل و خارج اظهار کرد: امیدواریم به لطف الهی مشارکت بالای مردم عزیز ایران اسلامی را شاهد باشیم ؛زیرا این انتخابات به فرموده سید مقاومت فقط مربوط به سرنوشت ملت ایران نیست بلکه کل امت اسلام و خاصه جبهه مقاومت چشم به حضور ملت ایران و انتخاب اصلح دارند و این نشان از اهمیت بالای حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح دارد.
وی وجود نمایندگان گرایش‌های مختلف سیاسی در انتخابات را جلوه مهم مردم سالاری دینی در کشور ارزیابی و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی پیشتاز و مصداق بارز مردم سالاری دینی در دنیاست و آنچه رخ می‌دهد یک انتخابات واقعی و فاصله انتخابات در ایران اسلامی با دنیا فراوان است.
امام جمعه رودان گفت: حماسه انتخابات مکمل حماسه تشییع باشکوه شهدای عزیز خدمت است و قطعا انتخابات امروز فارغ از اینکه چه کسی رئیس جمهور می‌شود دو برنده بزرگ خواهد داشت؛ اول ملت بزرگ و عزیز ایران و دیگری قطعا نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی خدمت صادقانه، شبانه روزی، جهادی و بدور از حاشیه را مطالبه رهبر عالیقدر انقلاب و ملت بزرگ ایران از رییس جمهور آینده دانسته و عنوان کرد: هر عزیزی که با اراده مردم انتخاب شد باید بداند که رئیس جمهور خادم جمهور می‌باشد و تفاوت ماهوی دولت اسلامی با دولت‌های دیگر نیز در گفتمان اصلى دولت اسلامى یعنی خدمت خالصانه به مردم متبلور است.

حضور در انتخابات باعث استحکام نظام می‌شود

 سعید جاودان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بوموسی اظهار کرد: ابتدا خودم و همه برادران و خواهران ایمانی خودم را دعوت می‌کنم به رعایت تقوای الهی به آنچه که خدای متعال واجب داشته است.

 
 وی با تأکید بر اینکه یکی از واجبات که امروز برای همه ما لازم است، شرکت در انتخابات و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی است، بیان کرد: کسی که هم مورد تأکید بنیان‌گذار فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) هم در بیاناتشان هم در وصیت‌نامه سیاسی‌شان و هم امروز مورد تأکید فرماندهی معظم کل قوا همین امروز هم در همان ساعات ابتدایی شروط انتخابات در دقایق ابتدایی مانند گذشته اجازه ندادند که بگویند وقت هست یا نه ایشان سال‌ها پیش فرمایشی داشتند که حضور در انتخابات و رأی‌دادن از واجبات فوری است که هر چه بزرگ‌تر و سریع‌تر و علمی‌تر آمدیم و رأی دادیم ثواب بیشتر و پاداش بیشتر و اجر بیشتری خدای متعال برای ما رقم خواهد زد.

 
 جاودان ادامه داد: ایشان امروز وقتی که‌رای خود را در صندوق انداختند چند نکته فرمودند که الحمدلله همه قطعاً تا الان رأی دادیم؛ ولی بازخوانی بیانات و فرمایشات ایشان برای اجماع تا آخر وقت انتخابات بیکار ننشینیم ببینیم که امام جامعه به فرماندهی معظم کل قوا چه انتظاراتی از ما دارند و برای برآوردشدن انتظارات نباید بگوییم من رأی داده‌ام پس وظیفه خود انجام داد یا نه چیزی که مورد تأکید امام نیست.

 امام‌جمعه بوموسی گفت: رهبری اول فرمودند که مردم برای رأی‌دادن نباید تردید داشته باشند و این تردید وجهی ندارد ما وظیفه داریم که به دوستان، آشنایان و خانواده تماس بگیریم پیام بدهیم ارتباط برقرار کنیم کسایی هستند که می‌خواهند رأی ندهند ارتباط برقرار کنید زنگ بزنید صحبت کنید و از این تردیدی که در آن قرار دارند بیرون بیاورید.

نزد آمریکا حقوق بشر وجود ندارد

 امام‌جمعه کیش گفت: اصلاً در نزد آمریکا و استکبار جهانی چیزی به نام حقوق بشر وجود ندارد حقوق بشر یعنی چون چیزی که به نفع آمریکا است و هر آن چیزی که منافع آمریکا نباشد ضد حقوق بشر است از اصطلاح حقوق بشر به‌عنوان ابزار استفاده می‌کنند برای منافع خودشان و برای اینکه علیه کشورهایی که با ان‌ها نیستند استفاده کنند.
 
 بی‌نیاز تأکید کرد: شما در تاریخ نگاه کنید اگر بخواهیم به مسئله حقوق بشر آمریکا توجه کنیم، در سه سطح شما می‌توانید حقوق بشر آمریکایی رو ملاحظه کنید حقوق بشر آمریکایی در داخل آمریکا میلیون‌ها نفر سرخ‌پوست را از خانه‌هایشان مهاجرت دادند آنها را قتل‌عام کردند و ده‌ها میلیون نفر را از بین بردند و خاک ان‌ها را غصب و اشغال کردند.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از