حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

امام جمعه رودان:

ساخت مصلی جمعه مطالبه مردم رودان است

ساخت مصلی جمعه مطالبه مردم رودان است

امام جمعه رودان گفت: این شهر از معدود شهرهای فاقد فضای مناسب برای برگزاری نماز جمعه می‌باشد لذا ساخت مصلی جمعه در صدر مطالبات جامعه مؤمنین در رودان است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام محمد بارانی ظهر امروز در نمازجمعه عبادی سیاسی رودان با بیان روایاتی در فضیلت نماز جمعه اظهار کرد: بهترین مسیر برای تحصیل، توسعه و تقویت تقوای خدای سبحان، حضور در نماز جمعه‌ای است که خدای متعال دعوت کننده جامعه مؤمنین به حضور در این میهمانی باشکوه است و الحمدلله بندگان خوب خدا نیز عاشقانه، عارفانه و مشتاقانه به این دعوت الهی لبیک می‌گویند. 

وی افزود: نماز جمعه یک رویداد هفتگی صرف نیست بلکه یک نهاد بزرگ سیاسی، اجتماعی، امامتی، روحانیتی، حاکمیتی، امتی، مردم پایه و تعاملیست که رابط بین ولی مسلمین و جامعه مؤمنین است لذا همه نمازگزاران، خادمان و حامیان نماز جمعه باید خود را در قالب این شبکه نورانی امامت و ولایت ببینند و افتخار کنند.

امام جمعه شهرستان رودان ضمن تشکر از حضور باشکوه هفتگی مردم و تلاش خادمان نماز اعم از رئیس و اعضای ستاد نماز جمعه و حافظان نظم و امنیت عنوان کرد: شما عزیزان در سرما و گرما پای دین و انقلاب ایستاده‌اید و پروردگار متعال هم بهترین پاداشی که آرزوی همه انبیا و اولیاست یعنی بهشت را برای شما وعده داده است.

وی با اظهار تاسف از عدم وجود مصلی در شهر رودان گفت: رودان از معدود شهرهای فاقد فضای مناسب برای برگزاری نماز جمعه می‌باشد لذا ساخت مصلی جمعه در صدر مطالبات جامعه مؤمنین در رودان است و بنده هر هفته شرمنده محضر مردمی هستم که در زیر آفتاب و گرما در نماز جمعه نشسته‌اند که امیدوارم هر چه زودتر این مشکل مرتفع شود و قطعا خدای متعال از عدم همکاری یا ممانعت در تحقق این امر مهم به سادگی نخواهد گذشت.

حجت‌الاسلام بارانی مساله غزه را موضوع بین المللی اسلامی دانسته و تاکید کرد: غزه قهرمان امروز هم مظلوم و هم پیروز است و همه دنیا مظلومیت و پیروزی مردم غزه را پذیرفته‌اند و هیچ وجدان بیداری در دنیا نیست که رژیم خونخوار و جنایتکار صهیونیستی را پیروز این میدان معرفی کند و تشویق جنایتکاران آمریکایی نیز نمی‌تواند زوال این رژیم تار عنکبوتی را متوقف کند.

خطیب نماز جمعه شهرستان رودان با تاکید بر همکاری دولت و مجلس در حل مشکلات مردم افزود: امیدواریم تعاملات دولت و مجلس در مسیر درستی قرار بگیرد که حاصل آن هم تحقق منافع ملی شود و هم کابینه‌ای کارآمد، در تراز جمهوری اسلامی شکل بگیرد که این امر موجب رضایت مردم و رهبری عالیقدر خواهد بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از