حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/02/30 | 2024/05/19

Logo

مدیر برق شهرستان بندرلنگه مطرح کرد:

روزهای پرکار ترمیم خسارت‌های زیرساخت برق بندرلنگه

روزهای پرکار ترمیم خسارت‌های زیرساخت برق بندرلنگه

مدیر برق بندرلنگه گفت: هزینه خسارات واردشده به زیرساخت‌های برق این ناحیه، بیش از ۲۰ میلیارد تومان برآورد شده است که شامل تعویض تجهیزات و نصب پایه‌های جدید است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، طی روزهای گذشته، مدیریت برق شهرستان بندرلنگه، روزهایی سخت و پرکار در ترمیم خسارت‌های تندباد و باران و برقراری برق روستاهای درگیر با سیل سپری کرد.

محمدعلی پارسا مدیر برق شهرستان بندرلنگه با ارائه گزارشی از عملکردها با قدردانی از همه نیروهای عملیاتی برق این شهرستان گفت: با تلاش و سعی همه کارکنان و نیروهای عملیات طعم شیرین خدمت، در کام مشترکان و روستائیان این شهرستان نشست.

مدیر برق شهرستان لنگه در ادامه گزارشی از خسارت‌ها بیان داشت و گفت: ۱۰۴ اصله پایه فشار متوسط(به همراه هادی و یراقالات) ۱۲ اصله پایه فشار ضعیف، یک دستگاه پست هوایی ۳۱۵ کیلوولت آمپر در توفان و تندباد خسارت دید.

وی افزود: هزینه خسارات واردشده به زیرساخت‌های برق این ناحیه، بیش از ۲۰ میلیارد تومان برآورد شده است که شامل تعویض تجهیزات و نصب پایه‌های جدید است.

مدیر برق شهرستان بندرلنگه ادامه داد: توفان و تندباد به زیرساخت‌های برق در روستاهای حسینه، مغویه، بارچاه، باورد، گزیر، حمیران، گارستانه، چمپه، بستانه و محلات بندرلنگه و بندرکنگ بیشتر آسیب رساند.

پارسا گفت: این خسارات شامل برق بندرلنگه و بخش شیبکوه می‌باشد و در سایر مناطق نیز به صورت پراکنده خدمات لازم ارائه شده است

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از