حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرماندار رودان:

رودان آماده برگزاری دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری است

رودان آماده برگزاری دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری است

فرماندار رودان با اشاره به آمادگی این شهرستان در برگزاری دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید  زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو فراهم شود.

عبدالرضا سالاری عصر امروز در نشست توجیهی و هماهنگی با نمایندگان شعب اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان رودان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی در طول سال‌های خدمت بی منت برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کرد، لذا امروز بیش از آنکه عزادار شهید رئیسی باشیم نگران و افسوس می‌خوریم که یک الگوی کم‌نظیر خدمتگزاری و یک خادم صدیق در تراز انقلاب اسلامی را از دست داده‌ایم.

وی با توجه به برگزاری انتخابات دور دوم ریاست‌جمهوری افزود: دوباره تمام اقدامات لازم در هر دو بخش انجام شده و همه دستگاه‌های اجرایی پای کارند تا بار دیگر شاهد مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی باشیم.

فرماندار رودان با اشاره به اهمیت ۴ راهبرد مدنظر مقام معظم رهبری در برگزاری انتخابات گفت: شهرستان رودان آماده برگزاری انتخابات باشکوه دومین دوره ریاست‌جمهوری و با مشارکت حداکثری مردم است.

سالاری با بیان اینکه تمامی عوامل اجرایی همچون مثل هفته گذشته برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و قانونمند آمادگی کامل دارند، گفت: وظیفه همه مسئولان تشویق مردم برای مشارکت حداکثری است.

وی با اشاره به اینکه کمتر از دو روز دیگر به انتخابات دور دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری وقت مانده است، گفت: باید همه ما برای برگزاری انتخاباتی پرشور همچون هفته گذشته برنامه‌ریزی درست و هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم و با توجه به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در دور اول ۸ تیر، باید در فرصت کوتاه باقیمانده برای برگزاری انتخابات دور دوم آمادگی کامل را داشته باشیم و با فراهم کردن بسترهای لازم، آمادگی برای برگزاری انتخاباتی با مشارکتی پرشور، سالم امن همراه با رقابت صحیح داشته باشیم.

فرماندار رودان با بیان اینکه دولت سیزدهم خدمت صادقانه و بی منت به مردم را در رأس امور قرار داده است، افزود: برای خدمت صادقانه و بی منت به مردم باید مدیران و کارکنان دولتی دارای ویژگی‌هایی همچون اخلاق مداری و تکریم ارباب رجوع را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی گفت: مؤلفه‌هایی از قبیل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان، چگونگی رفتار و برخورد با ارباب رجوع و اطلاع رسانی مناسب عواملی هستند که موجب رضایتمندی مراجعان می‌شوند.

سالاری گفت: ۱۱۸ شعبه اخذ رأی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان تعیین شده که از این تعداد ۷۷ مورد شهری و ۳۳ مورد روستایی است.

فرماندار رودان با بیان اینکه بیش از ۲ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در این شهرستان هستند، خاطر نشان کرد: از این تعداد بیش از ۹۰۰ نفر عوامل اجرایی شعب شامل نمایندگان فرمانداری، بازرسان و مابقی نیز عوامل اجرایی، منشی و کاربران رایانه هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از