حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

امام‌جمعه بندرخمیر:

ذی‌الحجه ماه بسیار مهمی است

ذی‌الحجه ماه بسیار مهمی است

امام‌جمعه بندرخمیر گفت: ماه ذی‌الحجه ماه بسیار مهمی است همهٔ سی روز این ماه برکاتی را در خود نهفته است که در نوع خودش ممتاز است.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛حجت‌الاسلام شعیب صالحی در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان بندر خمیر شهادت امام جواد (ع) را تسلیت گفت.
 
 وی با بیان اینکه در آستانه آغاز ماه پر فیض و پر برکت ذی‌الحجه قرار داریم، خاطرنشان کرد: ماه ذی‌الحجه ماه بسیار مهمی است همهٔ سی روز این ماه برکاتی را در خود نهفته است که در نوع خودش ممتاز است.

وی افزود: از برکات این ماه امامت و ولایت است غافل نشویم. ماه ولایت امیرالمؤمنین است ما باید به‌عنوان یک وظیفهٔ مهم بر عهده خودمان تبیین و تشریح و نشر مسئلهٔ ولایت امیرالمؤمنین را در دستور کار خود قرار دهیم.
 
 امام‌جمعه بندر خمیر با اشاره به مسئله تصویب قطعنامه که اخیراً علیه سازمان انرژی اتمی مطرح کرد: این قتل نامه ضدایرانی که از سوی شوری حکام، آژانس بین‌المللی اتمی که بر علیه کشور صادر شد. در اینکه این اتهامات که بر علیه کشور و تعهداتی که احیاناً کشور در شکل‌دادن و پیگیری‌کردن و انجام آن رقم زده یا نزده است دلایل مطمئنی وجود دارد به اقرار متخصصان داخلی و خارجی ذکر شده است تمام این اتهامات رد شده است. ایران نسبت به تعهداتی که داشته عمل کرده است.
 
 
 صالحی افزود: آنچه که مطرح است این است که این قطعنامه که اخیراً بر علیه ایران عزیز ما و به‌عنوان حق مسلم کشور ما در بهره‌مندی از انرژی هسته‌ای مطرح شده است این قطعنامه تصویب شده است .
 
 
 وی ادامه داد: امروز، چرا در این برهه از کشور که کشور درگیر انتخاب ریاست‌جمهوری است این اتفاق توسط کشورهای اروپایی‌ها و غربی‌ها مدیریت شده است .
 
 
 امام‌جمعه بندر خمیر گفت: نکته روشن در این اتفاق و یا شاید یکی از اهداف مهم صدور این قطعنامه را ما اگر نتوانیم تحلیل کنیم ممکن است در انتخاب جریانی که بناست بعدازاین دولت کار در دست بگیرد دچار اشتباه انتخاب شویم.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از