حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرمانده سپاه بوموسی مطرح کرد:

دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی

دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه ناحیه بوموسی گفت: تمامی برنامه‌های ما در جهت امید آفرینی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است به همین جهت برنامه‌های متنوع به صورت محله محور اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»، حسین زعیمی صبح امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر گفت: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ناحیه مقاومت بسیج سپاه بوموسی، ۲۰ عنوان‌ برنامه دارد.

 وی تأکید کرد: دستاوردهای انقلاب و مسئله انتخاب دو مبحث مورد تاکید می‌باشد و می‌بایست سطح‌بندی افراد انجام شود و متناسب شرایط سن افراد و با شیوه‌های جدید کار کرد.

فرمانده سپاه ناحیه بوموسی در این نشست خبری با اشاره به برکات انقلاب اسلامی افزود: تمامی برنامه‌ها در جهت امیدآفرینی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات است به همین جهت برنامه‌های متنوع به صورت محله محور اجرا خواهد شد. 

زعیمی در ادامه بيان کرد: هدف اصلی از اجرای تمامی برنامه‌ها، جهاد تبیین دستاوردهای ۴۴ ساله گذشته انقلاب اسلامی به ویژه برای جامعه زنان و رأی اولی‌ها است و باید دشمن‌‌شناسی صورت گیرد.

وی در پایان استقبال نمادین از امام خمینی(ره)، رژه موتوری، برگزاری نشست‌های تحکیم خانواده و روشنگری جهاد تبیین را از جمله برنامه‌های دهه فجر جزیره بوموسی عنوان کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از