حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات:

دشمن به‌دنبال حذف پیوند مردم و رهبری است

دشمن به‌دنبال حذف پیوند مردم و رهبری است

رئیس سازمان کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: دشمن در اغتشاشات سال گذشته به دنبال حذف پیوند مردم و رهبری بود.

امیرارسلان شهبازی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به شعار «زن‌، زندگی، آزادی» مطرح‌شده از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: این شعار یک برنامه‌ریزی بود که در سطح کلان اجرا شد تا جریان اصیل خانواده و نقش زن دین‌مدار را در عرصه بین‌الملل کم‌رنگ کنند.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود: افراد و سلبریتی‌هایی که با مرگ یک فرد، کشور را به آشوب کشاندند، با سکوت خود در مقابل وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین نشان دادند مشکل اصلی آنان با اصل جمهوری اسلامی است و مسئله آنان دفاع از زن، زندگی و آزادی نیست.

شهبازی با اشاره به اهداف دشمن در ایجاد اغتشاشات سال گذشته در کشور تصریح کرد: در اغتشاشات خیابانی اخیر، دشمن به دنبال براندازی نظام بود؛ اما به لطف خداوند و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و همراهی نیروهای مسلح و همچنین بصیرت مردم، نقشه دشمن با شکست مواجه شد.

وی ادامه داد: مهم‌ترین هدف و اولویت دشمن در طراحی جنگ ترکیبی و اغتشاشات سال گذشته، از بین بردن پیوند بین مردم و رهبری بود.

فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان همچنین اضافه کرد: تمرکز دشمن در این مرحله از جنگ ترکیبی بر روی رهبر معظم انقلاب متمرکز شده و از هر ابزاری برای شکستن پیوند عمیق مردم و رهبری استفاده کردند.

شهبازی اذعان داشت: مردم این سرزمین با وجود همه دشمنی‌ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از اسلام، انقلاب و وحدتشان حمایت کرده و در مقابل تمام این دشمنی‌ها ایستادگی کردند.

وی گفت: نظام سلطه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از همه ظرفیت‌های خود علیه جمهوری اسلامی استفاده کرده و چون نظام مقدس اسلامی همانند باطل‌السحر اقدامات آنها بوده، اکنون به سمت جنگ ترکیبی رفته و با سوءاستفاده از برخی مسائل، این ناآرامی را به وجود آورده است.

 رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: باید با تلاش برای تقویت ظرفیت‌های مختلف، تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم‌.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از