حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرمانده انتظامی شهرستان قشم خبر داد:

دستبند پلیس بر دستان سارق به عنف متواری

دستبند پلیس بر دستان سارق به عنف متواری

فرمانده انتظامی شهرستان قشم گفت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان یک سارق به عنف که با ضرب‌وجرح عمدی از شهروندان در بندرعباس زورگیری کرده در قشم دستگیر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ مهراب کاظمی، فرمانده انتظامی شهرستان قشم در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی مخفیگاه یک سارق به عنف که با ضرب‌وجرح عمدی از شهروندان در بندرعباس زورگیری کرده و مدت‌ها در قشم متواری بود را در یکی از محلات این شهرستان شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران روز گذشته ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل تیمی به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: در بررسی‌های دقیق صورت‌گرفته مشخص شد که متهم دارای چندین فقره سابقه شرارت، درگیری و سرقت از شهروندان در شهرستان بندرعباس بوده که پس از ارتکاب جرم و به جهت بیم از دستگیری، به جزیره قشم متواری شده و از یک سال قبل تحت تعقیب مراجع قضایی است.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم با بیان اینکه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی‌نظمی، هنجارشکنی و دیگر موارد مشکوک دراسرع‌وقت از طریق سامانه تلفنی مرکز فوریت‌های ۱۱۰ که پلیس گزارش کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از