حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

رئیس آموزش‌وپرورش استثنایی هرمزگان اعلام کرد:

درخشش دانش‌آموزان هرمزگانی در مسابقات قرآن خراسان رضوی

درخشش دانش‌آموزان هرمزگانی در مسابقات قرآن خراسان رضوی

رئیس آموزش‌وپرورش استثنایی هرمزگان گفت: دانش‌آموزان پسر هرمزگانی در نوزدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان با نیازهای ویژه به میزبانی خراسان رضوی موفق به کسب ۵ مقام کشوری شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، به نقل از روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش هرمزگان، مجید رجبی اظهار کرد: دانش‌آموزان پسر هرمزگانی در نوزدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان با نیازهای ویژه به میزبانی استان خراسان رضوی موفق به کسب پنج مقام کشوری شدند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات، سعید مسلمی از مدرسه شهید فهمیده خمیر مقام اول در رشته احکام پایه یازدهم، محمد آزارش از همان مدرسه مقام اول در رشته قرائت پایه هفتم، علی فخری از مدرسه رویش میناب مقام اول در رشته اذان پایه نهم، مهدی مختاری از مدرسه نشاط پارسیان مقام دوم در رشته قرائت پایه یازدهم و میلاد مخلصی از مدرسه رویش میناب مقام سوم در رشته احکام پایه دوازدهم را کسب کردند.

رجبی با تبریک این موفقیت‌ها به دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان، از تلاش‌های مربیان و معلمان این دانش‌آموزان نیز تقدیر کرد و اظهار داشت: این موفقیت‌ها نشان‌دهنده توانمندی‌های بالای دانش‌آموزان هرمزگانی و تلاش‌های مستمر در حوزه‌های پرورشی و فرهنگی است. 

وی تأکید کرد: این دستاوردها نتیجه برنامه‌ریزی‌های دقیق و حمایت‌های مداوم از سوی آموزش‌وپرورش استان است. برگزاری مسابقات فرهنگی و مذهبی در تربیت و رشد شخصیت دانش‌آموزان ضروری است.

 وی ابراز امیدواری کرد: این موفقیت‌ها انگیزه‌ای برای دیگر دانش‌آموزان باشد تا در فعالیت‌های مشابه شرکت کنند و استعدادهای خود را به نمایش بگذارند.

این مقام مسئول در پایان از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقات قدردانی کرد و خاطرنشان کرد که تلاش برای ایجاد فضای مناسب جهت رشد و شکوفایی دانش‌آموزان ادامه خواهد داشت. وی ابراز امیدواری کرد که دانش‌آموزان هرمزگانی در آینده نیز در عرصه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی درخششی مشابه داشته باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از