حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

امام جمعه موقت:

خانواده‌ها برای تربیت فرزندان دغدغه داشته باشند

خانواده‌ها برای تربیت فرزندان دغدغه داشته باشند

امام جمعه موقت بوموسی با اشاره به معرفت شناسی گفت: متاسفانه این مسئله در خانواده‌ها کم شده است؛ بحث تربیت فرزندان و سبک زندگی اسلامی مسئله‌ای است که شیعه امیرالمومنین(ع) باید انجام دهد و دغدغه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ حجت الاسلام رحیمی راد در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان بوموسی اظهار کرد: بحث تقوای الهی مسئله‌ای است که خیلی از آن فاصله داریم، اگر مسئله تقوای الهی را کسی در عبادت‌هایش داشته باشد یکی از آثاری که می‌تواند برایش بوجود بیاید آرامش است.

امام جمعه موقت بوموسی عنوان کرد: اگر کسی در زندگی خود تقوا را سرلوحه قرار بدهد یقین بداند اگر مشکل یا گرفتاری دنیوی برایش رقم بخورد بواسطه آرامشی که تقوا ایجاد کرده است حل می‌کند؛ پس سعی کنیم تقوا را در اعمال خود سرلوحه قرار بدهیم.

رحیمی راد با اشاره به معرفت شناسی گفت: متاسفانه این مسئله در خانواده‌ها کم شده است؛ بحث تربیت فرزندان و سبک زندگی اسلامی مسئله‌ای است که شیعه امیرالمومنین(ع) باید انجام دهد و دغدغه داشته باشد.

وی بت بیان اینکه دشمن دغدغه بسیاری دارد،دغدغه ی از بین بردن خانواده ایرانی را دارد، مطرح کرد:سعی کنیم خانواده‌های خود را با تربیت دینی آشنا کنیم؛ یکی از اساسی‌ترین مسئله‌های سبک زندگی اسلامی، آشنایی با اهل بیت (ع) است.شما در رسانه ها و شبکه های مجازی و …مشاهده کنید و ببینید که سعی دارند خانواده‌ها و فرزندان مان را با سبک زندگی غرب آشنا کننداگر این فرزند در راه حق خرج نشود و مسائل دینی برایشان گفته نشود باطل این‌ها را از بین خواهد برد و از مسیر حق خارج خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: یقین بدانید اگر فرزندان شما با اهل بیت(ع) بخصوص امام حسین(ع)آشنا بشوند خدا می‌داند اگر شیطان و تمام اجنه و … که در عالم هستند نمی‌توانند فرزندانمان را از مسیر حق خارج کنند.
انتهای خبر/
 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از