حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/02/29 | 2024/05/18

Logo

فرازی از وصیت‌نامه شهید جعفری؛

به‌دنبال تحصیل و آموختن علم باشید

به‌دنبال تحصیل و آموختن علم باشید

شهید جعفری در وصیت‌نامه‌اش خطاب به فرزند ارشد خود تأکید کرده است: تا پایان عمر به حرف‌های مادرش گوش کند و به دنبال تحصیل و علم آموختن باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز »؛ شهید ابراهیم جعفری از شهدای دوران دفاع مقدس استان هرمزگان با بیان این‌که بیشتر این وصیت‌‌نامه را هفتم اردیبهشت زیر باران خمپاره‌ دشمن نوشته است، بیان داشته است: هر لحظه که خبر شهادتم به شما رسید اگر کارخانه سیتار روبه راه نشد و بدهکاری‌مان ماند ماشین را بفروشید و بدهکاری را بپردازید و حقوق از اداره بندر هم پیگیری شود.

وی در وصیت‌نامه دیگری خطاب به شاهرخ فرزند ارشد خود توصیه کرده‌است: تا پایان عمر به حرف‌های مادرش گوش کند و به دنبال تحصیل و علم آموختن باشد.

این شهید افزوده است: فرزند ارشدم شما دوست داشتید بابا بماند و شما رو بزرگ و تحویل جامعه اسلامی بدهد ولی فرزندان عزیزم من شما ها رو به دست کسی می‌سپارم که شما را از نیستی به هستی آورد.

شهید جعفری خطاب به همسرش نیز آورده‌است: همسرم هرگز نماز و عبادت را فراموش نکن و بگو مرا دربهشت زهرای بندرعباس دفن کنند تا تو به قبرم درسترسی داشته باشی و عزیزانم، کوچولوهایم نکند بعد از چند سال که گذشت مرا فراموش کنید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از