حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/02/20 | 2024/05/09

Logo

با حضور جمعی از مسئولان صورت گرفت؛

برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز میناب

برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز میناب

یادواره شهید والامقام ضرغام قاسمی و شهید مصلحی در میناب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛  شامگاه سه شنبه، یادواره شهید والامقام ضرغام قاسمی و شهید مصلحی با حضور معاون آموزش متوسطه، امام جمعه موقت، فرمانده سپاه ناحیه، بنیاد شهید و امور ایثارگران، آموزش و پرورش و جمعی از خانواده‌های معظم و معزز شهدا و همرزمان شهید در دبیرستان شهید ضرغام قاسمی برگزارشد.

در این مراسم اسحق شیرین کام، معاون آموزش متوسطه، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره تمامی شهدا و بویژه شهید ضرغام قاسمی و شهید مصلحی و در سخنانی کوتاه به جهاد شهدا اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری یادواره شهدا، معرفی شهیدان به عنوان الگوهایی ماندگار به جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان است.

شیرین کام افزود: یکی از مهم‌ترین رموز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی زنده نگاه داشتن یاد شهدا است و این مهم تاثیر زیادی در جامعه اسلامی و ایرانی داشته است.

وی اظهار کرد: قشر جوان و نوجوان تنها خاطرات شهدا را شنیده‌اند و ما باید بتوانیم این اثرات ماندگار را در جامعه ایجاد کنیم و این تنها با هم‌افزایی تمام مجموعه‌های شهرستان محقق می‌شود.

علیرضا درویش نژاد از همرزمان و دوستان شهید نیز در این مراسم گفت: اقتدار یک کشور در دنیای کنونی قدرت نظامی آن کشور است، که خوشبختانه ما از بعد نظامی یکی از کشورهای مطرح دنیا هستیم.

وی گفت: ما در ناامن‌ترین نقطه دنیا، امن‌ترین کشور دنیا هستیم، شهدا با خون خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

وی در پایان گفت: شهدا از جان و خون خود مایه گذاشتن تا ما الان در امنیت باشیم، امیدواریم دینی که شهدا بر ما دارند را ادا و در پیشگاه خداوند متعال سربلند محشور شویم و بتوانیم در راه شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری گام برداریم و ثابت قدم باشیم. در این مراسم معنویی که مادر شهیدان نیز حضور داشتند. به بیان خاطرات توسط هم‌رزمان شهید پرداخته شد و یاد و خاطره آنان گرامی داشته شد. 

اجرای سرود، دکلمه و شعر خوانی و برگزاری مسابقات متنوع از دیگر برنامه‌های اجرایی این یادواره بود که بعد از صرف افطاری و شام در آموزشگاه شهید ضرغام قاسمی برگزاری شد که جادارد از مدیریت محترم آموزشگاه و انجمن اولیا ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد شاهد شهرستان و استان تقدیر و تشکر شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از