حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/02/20 | 2024/05/09

Logo

توسط فرمانده ناحیه سپاه رودان؛

برنامه‌های هفته بسیج در رودان اعلام شد

برنامه‌های هفته بسیج در رودان اعلام شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان از برگزاری ۱۲۰ ویژه برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی همزمان با هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، محمد سالاری در نشستی با اصحاب رسانه شهرستان رودان ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) و آغاز هفته بسیج؛ بسيج را مهم‌ترين دستاورد انقلاب اسلامي ايران برشمرد و اظهار کرد: پس از پيروزی انقلاب اسلامي ايران به منظور صيانت از اين نعمت و موهبت الهی و در هم شكستن توطئه دشمنان، از درون اقشار ميليونی مردم، حركتی خودجوش به نام «بسيج» در كشور پديد آمد و بدون شک اگر بسيج و مشاركت آحاد مردم در دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران نبود، دشمنان بر ما غلبه می‌كردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان، زنده نگه‌داشتن ارزش‌های دينی و انقلابی، ترويج و تعميق فرهنگ ايثار، رشادت، شهامت و شهادت در جامعه را از اهداف گراميداشت هفته بسيج برشمرد.

وی با بیان اینکه هفته بسیج امسال با شعار به «بسیج، امید ملت ایران» مزین شده، عنوان کرد: از تعداد ۱۲۰ برنامه، ۲۶ برنامه  شاخص است که همایش هویت زن مسلمان، کاشت صدهزار اصله درخت مثمر، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، کلنگ‌زنی خانه عالم در روستای سرجوئیه، برگزاری مراسم شهدای آبروی محله و توانمندسازی گروه های جهادی، افتتاح پروژه های مهندسی، نمایش اقتدار بسیجیان، همایش پیاده‌روی خانوادگی، نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌های این هفته مبارک می‌باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان به تشریح دیگر برنامه‌ها پرداخت و تصریح کرد: در هفته بسیج امسال از جمله برنامه‌ها برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان کشوری، جشنواره سرود، مراسم یادیاران، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، اقتدار گشت‌های رضویون، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، بازی های بومی محلی می‌باشد.

سالاری ادامه داد: افتتاح پروژه‌های عمرانی حوزه خواهران و دانش آموزی رودخانه و زمین ورزشی رودخانه و منازل سازمانی، برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی، برگزاری کارگاه آسیب‌های اجتماعی، افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، نمایش اقتدار بسیجیان، تشکیل صندوق های مردم یاری و اردوی راهیان پیشرفت برای بسیجیان نخبه از مهم‌ترین عناوین برنامه‌های هفته بسیج می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: مهم‌ترین مأموریت بسیج شناخت تهدیدات و تبدیل آنها با روحیه «ما می‌توانیم» به فرصت است و در همین راستا بسیج از ابتدا با اتکا به خلاقیت و پشتکار، تمام تهدیدات ایجاد شده توسط دشمن را با این روحیه به فرصت تبدیل کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از