حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

امام‌جمعه شهرستان جاسک:

انتخابات باید صحنه تبیین باشد

انتخابات باید صحنه تبیین باشد

امام‌جمعه شهرستان جاسک گفت: انتخابات صحنه عزت است، انتخابات ابروی نظام و تقویت قدرت نظام است.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛  حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس ذاکری در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان جاسک با اشاره به مراسم ۱۴ خرداد اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی مراسم ۱۴ خرداد از منش رئیس‌جمهور شهید بیان کردند، از فلسطین گفتند و در مورد انتخابات صحبت کردند و حماسه انتخابات را مکمل بدرقه شهیدان خدمت بیان کردند.
وی مطرح کرد: تا حالا سابقه نداشته حضرت آقا از کلمه لجن‌پراکنی در انتخابات صحبت کنند؛ اما این بار استفاده کردند و رعایت اخلاق را هم از کاندیداها، هم رسانه‌ها و هم طرف‌داران کاندیداها خواستند.

امام‌جمعه شهرستان جاسک گفت: تبیین‌کردن کار را درست پیش می‌برد؛ اما تخریب‌کردن این گونه نیست و انتخابات باید صحنه تبیین باشد نه صحنه تخریب. باید به دنبال این باشیم که بعضی از مسائل را برای مردم تبیین کنیم نه با تخریب ذهن مردم را مسموم کنیم.
ذاکری تصریح کرد: انتخابات صحنه عزت است، انتخابات ابروی نظام و تقویت قدرت نظام است.
وی بیان کرد: قطعاً تنها کسانی وارد صحنه رقابت انتخابات خواهند شد که شورای نگهبان بر اساس قانون و با تحقیق انتخاب کند، شورای نگهبان بر اساس قانون است نه علائق شخصی، متشکل از شش نفر حقوق‌دان و شش نفر از فقها که خبره در این کار هستند.
امام‌جمعه بندر جاسک خاطرنشان کرد: قطعنامه جدید شورا حکام علیه ایران هم به‌خاطر این است که می‌خواهند در دل مردم هراس ایجاد کنند؛ چون نزدیک انتخابات هستیم از هر راهی برای هراس مردم استفاده می‌کنند، در حال که اگر هزار از این قطعنامه‌ها هم صادر کنند در اراده مردم هیچ تأثیری نخواهد گذاشت.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از