حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان:

افزایش فعالیت‌های کانون در هرمزگان ضروری است

افزایش فعالیت‌های کانون در هرمزگان ضروری است

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: باتوجه‌به اهمیت فعالیت برای کودکان و نوجوانان، گسترش خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ به نقل از اداره کل روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، معاون توسعه و مدیریت منابع و قائم‌مقام مدیرعامل کانون پرورش فکری کشور با سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

محمد مرودی در این دیدار، ضمن قدردانی از فعالیت‌های کانون پرورش فکری هرمزگان در خدمت‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان استان حمایت همه‌جانبه خود را اعلام کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با تأکید بر اهتمام استاندار در زمینه آموزش‌وپرورش گفت: آموزش کودکان و نوجوانان با مهارت‌های ارتباطی، اجتماعی و سبک زندگی از طریق روش‌های اثربخش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بسیار حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به اهمیت فعالیت برای کودکان و نوجوانان، گسترش خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان ضروری است. مرودی تأکید کرد: همچنین باید شوراها و دهیاران روستاهای استان جهت بهره‌مندی از خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در منطقه خود ورود کنند.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از