حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

فرازی از وصیت نامه شهدا؛

ادامه دهنده راه شهدا باشید

ادامه دهنده راه شهدا باشید

شهید غلام آبسینه در بخشی از وصیت‌نامه‌اش آورده است: از برادر و خواهرانم می خواهم که ادامه دهندگان راه شهدا باشند! از خداوند می‌خواهم که ما را به امام و راه شهدا و اسلام مظلوم وفادار بگرداند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیل«هرمز»؛ «غلام آبسینه» اول شهریورماه ۱۳۴۴ در روستای ایسین از توابع بندرعباس متولد شد.

محصل بود اما فعالانه در راهپیمایی‌ها و مراسم مذهبی شرکت می‌کرد. وقتی جنگ بر ملت ایران تحمیل شد، با درک بالایی که از اوضاع آن زمان داشت، در سال ۱۳۵۹ به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و در قسمت حفاظت اطلاعات مشغول به کار شد.

مقطع ابتدایی را در روستای زادگاهش و مقطع راهنمایی را در روستای تازیان پایین بندرعباس گذراند. سپس برای ادامه تحصیل راهی شهر بندرعباس شد. سال ۱۳۵۹ دوران آموزش مقدماتی را در بندرعباس و آموزش تکمیلی را در کازرون به مدت سه ماه طی کرد تا به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی انجام وظیفه کند.

او در دوران پاسداری‌اش چندین بار عازم جبهه شد و در کنار دوستان هم محله‌ای‌اش؛ همچون شهید خوشبخت، شهید رضایی و شهید مسیحی، رشادت های فراوانی در نبرد با دشمن بعثی از خود نشان داد.

 غلام، غواص بود و آموزش غواصی را در اهواز و در کنار دیگر دوستانش فرا گرفته بود.

 او که عاشق جبهه و جهاد فی سبیل الله بود، جانانه نبرد کرد و حماسه ها آفرید تا جایی که مجروحیتش در ناحیه ران و بستری شدن۴ ماهه‌اش نیز، ذره‌ای از آن عشق و شور حسینی در وجودش نکاست و بیش از پیش در راهی که انتخاب کرده بود استوار تر شد.

 غلام آبسینه در مناطق مختلفی از جمله شلمچه و قصر شیرین و در عملیات‌های غرورآفرینی همچون رمضان و کربلای ۵ به عنوان غواص و تخریبچی در لشکر ثارالله حضور داشت.

 سرانجام آن دریا دل غواص در تاریخ ۱۳۶۵/۱۰/۱۹ در عملیات کربلای ۵دعوت حق را لبیک گفت و به هم رزمان شهیدش پیوست.

بخشی از وصیت‌نامه شهید غلام آبسینه

«از بچه های محله الشهداء می خواهم که به طور احسن و اکمل محله را حفظ کنند و نگذارند که دست اجانب آن را خراب کند. به خدا! بچه‌ها هر چه داریم از همین محله و کتابخانه که یادگار شهیدان است داریم. در جذب نیرو فعال باشید و از کلیه خانواده شهدای محله می‌خواهم که برایم دعا کنند که خداوند ما را قبول کند.

از برادر و خواهرانم می خواهم که ادامه دهندگان راه شهدا باشند! از خداوند می‌خواهم که ما را به امام و راه شهدا و اسلام مظلوم وفادار بگرداند!»

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از