حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

سرپرست فرمانداری بندرعباس خبر داد:

آمادگی دولت برای حمایت از کشاورزان و دامپروری

آمادگی دولت برای حمایت از کشاورزان و دامپروری

سرپرست فرمانداری بندرعباس گفت: باتوجه به مزیت دهستان رضوان در حوزه‌های کشاورزی و دامپروری، دولت آمادگی حمایت از این حوزه و رفع موانع موجود را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حبیب بهادری صبح امروز در سفری یک روزه به بخش فین، مسائل و مشکلات این بخش را از نزدیک مورد بررسی قرار داد و درخواست‌های مردم این بخش را نیز در دیداری چهره به چهره بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.

وی با حضور در دهستان رضوان از پروژه‌های در دست اقدام روستاهای رضوان ،سرزه و لاور بازدید و با حضور در جمع معتمدان و اعضای شورا اظهار کرد: نگاه دولت سیزدهم و تأکید شهید آیت‌الله رئیسی و توجه استاندار هرمزگان به توسعه و عمران آبادانی روستاها و تبدیل آنها به قطب‌های تولید متناسب با مزیت‌های منطقه بوده و تلاش بر تغییر چهره روستاها از محرومیت به سمت مجموعه تولیدی است.

 سرپرست فرمانداری بندرعباس در ادامه باتوجه به مزیت دهستان رضوان در حوزه‌های کشاورزی و دامپروری، آمادگی دولت بر حمایت از این حوزه و رفع موانع موجود را اعلام نمود و راه‌اندازی ناحیه صنعتی فین را در جهت این مهم دانست.

 بهادری سپس با حضور در میز خدمت، بی‌واسطه با مردم به اتفاق مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در مصلی این شهر درخواست‌های اهالی بخش فین را مورد بررسی قرار داد.

وی بیان کرد: این بازدیدها و نشست‌ها در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم و رصد میدانی مسائل و مشکلات برای برنامه‌ریزی مطلوب برای رفع مشکلات صورت می‌پذیرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از