حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

با حضور شهردار بندرعباس برگزار شد؛

آئین کلنگ‌زنی تفرجگاه ۲/۵ هکتاری پنجه علی

آئین کلنگ‌زنی تفرجگاه ۲/۵ هکتاری پنجه علی

طی آئینی با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، کلنگ تفرجگاه ۲/۵ هکتاری پنجه علی به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی هرمز، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس عصر امروز در حاشیه آئین کلنگ‌زنی تفرجگاه ۲/۵ هکتاری پنجه علی گفت: طبق برنامه‌های شهرداری تحت عنوان «هر هفته یک پروژه» گفت: امروز آئین کلنگ‌زنی تفرجگاه کوهستان پنجه علی در زمینی به مساحت ۲/۵ هکتار با حضور مسئولین برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های فیزیکی این تفرجگاه افزود: در تلاشیم که هر پارک در دست احداث، متمایزتر و دارای ویژگی‌های بهتری نسبت به پارک قبلی باشد.

شهردار بندرعباس ادامه داد: در احداث این پارک که دارای ویژگی‌های جدیدی است، هم متریال بسیار جدیدی استفاده می‌شود و هم در در ساخت این پارک، آبراهه و آب‌نماهایی است که در کنار آلاچیق و تفرجگاه‌هایی است که همشهریان و گردشگران بتوانند از آنها استفاده کنند.

نوبانی با بیان اینکه تمام امکانات به‌روز پارک‌ها در احداث تفرجگاه ۲/۵ هکتاری پنجه علی درنظر گرفته شده است، بیان کرد: مواردی چون بازار، آبنما، آبشار موزیکال، فضای سبز، زمین‌های ورزشی، فضای بازی کودکان احداث خواهد شد. 

وی تصریح کرد: همچنین در تفرجگاه ۲/۵ هکتاری پنجه علی، زمین ورزشی فوتبال، والیبال، ورزش‌های ساحلی، پیست دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی و فضای بازی برای کودکان در این پارک کوهستانی درنظر گرفته شده است.

شهردار بندرعباس تأکید کرد: سعی شده با ایجاد بازار، محل‌هایی جهت عرضه و فروش صنایع دستی و فضای گردشگری ایجاد شود.

نوبانی در پایان با بیان اینکه قرارداد پارک ۲/۵ هکتاری پنجه علی، به مدت یک ساله است، گفت: این پارک تا سال ۱۴۰۴ افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

آئین کلنگ‌زنی تفرجگاه ۲/۵ هکتاری پنجه علی
آئین کلنگ‌زنی تفرجگاه ۲/۵ هکتاری پنجه علی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از