حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

مسئول مرکز اسلامی هرمزگان:

وحدت و همدلی مشکلات را برطرف می‌کند

وحدت و همدلی مشکلات را برطرف می‌کند

مسئول مرکز اسلامی هرمزگان گفت: توسعه و پیشرفت تنها با مودت و همدلی حاصل خواهد شد و این اتحاد و وحدت حاکم بر استان هرمزگان را می‌توان یک ظرفیت برای حل مشکلات و توسعه و پیشرفت کشور دانست.

 به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، حجت‌الاسلام آصف باصره امروز در دیدار با شیخ یوسف جمالی در مرکز اسلامی هرمزگان، ضمن اشاره به نقش وحدت در تحقق توسعه پایدار، اظهار کرد: توسعه و پیشرفت تنها با مودت و همدلی حاصل خواهد شد و این اتحاد و وحدت حاکم بر استان هرمزگان را می‌توان یک ظرفیت برای حل مشکلات و توسعه و پیشرفت کشور دانست.

 وی افزود: تقویت همکاری‌ها در زمینه‌های زکات، وقف، مدارس دینی و... از جمله برنامه‌های در دست اقدام برای وحدت مسلمانان است.

 مدیر مرکز اسلامی هرمزگان گفت: هر چه همکاری میان علما و بزرگان اهل‌سنت و شیعه تقویت شود، برداشتن موانع توسعه‌ای پیشرو آسان‌تر می‌شود.

 وحدت و همدلی مشکلات را برطرف می‌کند

 شیخ جمالی در ابتدای جلسه گزارشی از برنامه‌های امامت جمعه برادران اهل‌سنت ارائه کرد و از تجدید پیمان علما و معتمدین منطقه با آرمان‌های انقلاب اسلامی خبر داد.

 وی افزود: ما به آینده بسیار امیدواریم و اعتقاد داریم که با وحدت و همدلی می‌توان بر مشکلات خارجی و داخلی غلبه کرد و برای تحقق تمدن نوین اسلامی گام برداشت.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از