حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

معاون فرماندار رودان:

خدمات دولت سیزدهم در روستاهای رودان ارزشمند است

خدمات دولت سیزدهم در روستاهای رودان ارزشمند است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار رودان گفت: عملکرد و دستاورد دولت سیزدهم در روستاها ارزشمند است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ حامد آزادی صبح امروز در آئین تجلیل از دهیاران شهرستان رودان اظهار کرد: در دولت سیزدهم خدمات ارزشمندی در روستاها انجام شد که در حال حاضر در شهرستان رودان هم شاهد کارهای بسیار بزرگی بوده‌ایم که بی‌سابقه بود.

وی با اشاره به برخی خدمات دهیاری‌ها شهرستان افزود: تا پیش از آن داشتن یک زمین چمن مصنوعی ورزشی برای برخی دهیاری‌ها آرزو بود؛ اما هم‌اکنون از ناز دشت رودخانه تا قلعه جغین با تلاش خود دهیاری‌ها زمین‌های ورزشی احداث شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار رودان ادامه داد: اجرای نهضت بهسازی و آسفالت معابر روستایی دیگر خدمت بسیار بزرگ دهیاری‌های شهرستان در دولت سیزدهم بود که با حجم بسیار گسترده تقریبا در تمامی ۱۱۳ دهیاری شهرستان اجرایی شده است.

معاون فرماندار رودان با بیان اینکه دهیاران در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم هستند، تصریح کرد: دهیاران دامنه دغدغه‌مندی خود را از مسائل عمرانی روستاها به نیازهای مختلف اجتماعی، فرهنگی و سلامت گسترش دهند. 

آزادی خاطر نشان کرد: افزایش سرانه ورزشی، ایجاد اشتغال، تسهیل ازدواج، کاهش اعتیاد و طلاق، رشد علم و فناوری، فرزندآوری و ارتقاء سلامت و بهداشت از دیگر مواردی است که دهیاران باید مورد توجه قرار دهند و برای تحقق مطالبات اهالی روستا در این موارد بکوشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از