حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

میزگرد رسانه‌ای هرمز؛

رئیس‌جمهور جهادی انتخاب کنیم

رئیس‌جمهور جهادی انتخاب کنیم

در میزگرد رسانه‌ای هرمز تاکید شد که باید رئیس‌جمهور جهادی مانند آیت‌الله رئیسی انتخاب کنیم.

 به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ میزگرد رسانه‌ای با موضوع انتخابات با حضور امام‌جمعه شهرستان بندرخمیر و مسئول عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان در شهرستان بندرخمیر برگزار شد.

 حجت‌الاسلام شعیب صالحی با تبریک عید قربان و دهه امامت و ولایت گفت: این ایام منتهی به انتخاب مردم عزیز ما خواهد بود آن هم برای یک مجموعه بسیار اثرگذار نه امروز در مجموعه فضای کشور بلکه امروز نگاه به مسئولیت‌های قوه‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قاعدتاً یک نگاه بین‌المللی است و به طور ویژه در منطقه حضور یک مسئول انقلابی، مجاهد و معتقد به اهداف جبهه مقاومت می‌تواند حائز اهمیت باشد.

 امام‌جمعه بندر خمیر افزود: این فرصت و تلاقی را که خدا رحمان بستر برای ما فراهم کرده ازآن‌جهت که مردم عزیز ما علاقه باطنی به مسائل دینی و مبانی دینی دارند این را ما می‌توانیم به‌عنوان گروه‌های مؤثر، از این فرصت استفاده کنیم و از این بستر برای عرصه مهم سیاسی کشور و شاید مهم‌ترین فضایی که امروز پیشروی ملت است استفاده شود و از این نشاط اجتماعی و قوه معنویت که به‌واسطه تلاقی با این ایام خجسته بهره کافی را به‌عنوان مجموعه حضور این مسئول ولایی در رأس مجموعه اجرایی و قوه اجرایی از آن استفاده شود و این بصیرت‌افزایی شود.

 انتخابی کنیم که راه شهید رئیسی ادامه یابد

 صالحی افزود: امروز شاید فرصتی که ما برای این انتخابات داریم فرصت محدودی باشد. امروز اگر غفلت کنیم ممکن است مسائل کشور به یک سمتی برود که آن اهدافی که به‌واسطه شهید عزیزمان (آیت‌الله رئیسی) و بسترهای امیدبخش بزرگی و راه‌های ارزشمندی به روی کشور حتی به روی جبهه مقاومت و حتی بالاتر از آن به روی اسلام باز شد نادیده گرفته شود.
 چشم دنیا به ما است

 وی بیان کرد: امیدواریم خدای رحمان نتیجه این انتخابات را همان‌گونه که با تلاقی با این ایام ولایتی و ارزشمند است مبارک کند و نتیجه آن دل‌های مؤمنین به سمتی حرکت بدهد که با حضور و مشارکت یک نگین روشنی را در کارنامه انقلاب اسلامی ثبت کنند.

 امام‌جمعه بندرخمیر خاطرنشان کرد: چشم دنیا به ما است به انتخابی که خواهیم داشت، به حضور و مشارکتی که مردم ما خواهند داشت قاعدتاً این یک فرصت متعالی است.

شاه‌بیت دفاع مقدس «معنویت» است

 حجت‌الاسلام غفاری اظهار کرد: ما وقتی برمی‌گردیم به عقب و یک تحلیل روی انقلاب اسلامی داریم قاعدتاً الان کشوری به نام ایران اسلامی نباید وجود داشت، اگر برگردیم و به هشت سال دفاع مقدس نگاهی بیندازیم ما یک وجب از این خاک ندادیم شاه‌بیت دفاع مقدس «معنویت» است.

 وی افزود: خداوند در قرآن می‌فرماید: شما مدام در حال انتخاب هستید پس شما در مقابل انتخابات مسئول هستید. فرق می‌کند که چه کسی رئیس‌جمهور شود. شخصی مثل آقای رئیسی که در روز نهم ریاست‌جمهوری خود به داروخانه در بین مردم رفت در آن زمان ما سرم نداشتیم به کجا رسیدیم؛ در حال حاضر آمریکا نسبت به بیماری کرونا دارد کشته می‌دهد ما یک سال بیشتر است که جشن گرفتیم.

شهید رئیسی اخلاص داشتند

 وی بیان کرد: اخلاص شهید رئیسی، مدیریت جهادی شهید رئیسی، تلاش شهید رئیسی باعث شد که الان ما به این جا برسیم.

 غفاری خاطرنشان کرد: ما و شما مسئول هستیم بیایید این ها را به مردم بگوییم، بگوییم که فرق می‌کند چه کسی رئیس‌جمهور شود؛ فرق می‌کند چه کسی بیایید و نفر دوم مملکت شود و تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیرنده شود.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از