حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/06/11 | 2024/09/01

Logo

رئیس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان:

شهید رئیسی الگویی در تراز رئیس‌جمهور انقلابی است

شهید رئیسی  الگویی در تراز رئیس‌جمهور انقلابی است

رئیس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان گفت: دولت شهید رئیسی، الگویی در تراز انقلاب اسلامی است که در آن روح معنویت حاکم بود و با خداوند و ائمه معصومین و ارتباط قلبی با ولی‌فقیه برقرار کرده و رضایت ولی در همه کارها برای ایشان شرط بود.

علی بهرامشاهی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» اظهار کرد: شهدا در زمان حیات و بعد از شهادت خود برای مردم خیرات و برکات دارند و این خصوصیات در شهید حاج‌قاسم سلیمانی وجود داشت و شهید رئیسی نیز از همین جنس بود.

وی افزود: شهید رئیسی در زمان حیات خویش در هر جایگاه و منصب در نظام اسلامی را بر عهده داشت بر اساس نگاه دقیق و شناخت از انقلاب و اسلام گام برداشت و هر انتظاری که از یک مدیر اسلامی در ساختار و تشکیلات نظام جمهوری اسلامی بود و مسیر حرکت خود را با امامین انقلاب ترسیم کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه روحیه این شهید در برخورد با مشکلات این گونه بود که در متن کار قرار می‌گرفت، بیان کرد: در همین مسیر به دنبال چاره‌اندیشی مناسب از طریق استفاده از کارشناسان و افراد صاحب‌نظر با رعایت جوانب آن و با یک نگاه تحولی به دنبال راه‌حل مناسب بودند.

بهرامشاهی ادامه داد: نگاه تحولی که برگرفته از نگاه دینی است، یعنی انسان وقتی در مسیر خدا قرار گرفت به‌گونه‌ای کار کند که آخرین کار اوست و دل به مقام و موقعیت دنیوی نبندد و اصالت، استحکام و جنس کار را باقوت انجام دهد که در شهید رئیسی این روحیه وجود داشت.

وی همچنین اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در مورد دولت شهید رئیسی ازکلیدواژه‌های خاصی به کار بردند که برای دیگر دولت‌ها وجود ندارد و فرمودند: من همه دولت‌ها را تأیید می‌کنم؛ اما دولت شهید رئیسی نه‌تنها تأیید بلکه تمجید می‌کنم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان گفت: دولت شهید رئیسی، دولت تراز انقلاب اسلامی است که در وهله اول روح معنویت حاکم بود و با خداوند و ائمه معصومین و ارتباط قلبی با ولی‌فقیه برقرار کرده و رضایت ولی در همه کارها برای ایشان شرط بود.

بهرامشاهی اضافه کرد: دولتمردان ما هر کدام به ولایت‌فقیه نزدیک بودند در مسیر درست حرکت کردند و هنگامی که فاصله‌گرفتن، موفقیت‌های خوبی را به‌یادگار نگذاشتند.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از ویژگی‌های ارزشمند و بارز شهید رئیسی اخلاق‌مداری بود، تأکید کرد: علی‌رغم همه تخریب‌ها و توصیفات نا به جا از طرف منتقدان خود را معطل به پرداختن حاشیه‌ها نکرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: در بین مردم و خالص‌بودن و خود را از جنس مردم دانستن و موضوع سبک مدیریتی همراه با صمیمیت، عزت و کرامت به مردم چه در حوزه داخل و خارج از کشور را رقم زد.

بهرامشاهی ادامه داد: در بخش سیاست خارجی برخی  با زانوزدن جلوی امرای کشورهای درجه دو و سه باسیاست ملتمسانه باعث تحقیر امت اسلامی شدند؛ زیرا که جمهوری اسلامی ام‌القرای جهان اسلام است و هر گونه خدشه علیه او دل  آزادی‌خواهان جهان را به درد می‌آورد.

وی همچنین افزود: شهید رئیسی در کمال صلابت عکس شهید حاج‌قاسم سلیمانی را در سازمان ملل در دست گرفت در زمانی که در فضای مجازی صفحات به‌نام این شهید مسدود می‌شد این شهید با شجاعت حمایت خود را نشان دادند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: عزتمندی برای انقلاب و اینکه وامدار چند ابرقدرت نباشیم و ملتمسانه دست گدایی به سوی دیگر کشورها  نداشته باشیم و قطعاً در قضایای ملت مظلوم فلسطین و غزه همکاری دولت با جبهه مقاومت، پیروزی را رقم زده است .

وی ابراز کرد: یک زمانی تفنگ‌داران آمریکایی در خلیج‌فارس دستگیر شدند و ما آن‌چنان خار و ذلیل بودیم که به ما سفارش می‌کردند که اگر آنها را آزاد نکنید بر مذاکرات تأثیر گذار خواهد بود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان بیان کرد: مرزبندی صریح شهید رئیسی با مخالفان و دشمنان انقلاب اسلامی و اعلان صریح شعارهای انقلاب اسلامی در  مجامع بین‌المللی  برایند کلی در مسیر و امتداد انقلاب و فرمایش‌های امامین انقلاب که برگرفته از منطق قرآن است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از