حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

عالم اهل‌سنت جنوب کشور:

محبت اهل‌بیت در تاروپود اهل‌سنت وجود دارد

محبت اهل‌بیت در تاروپود اهل‌سنت وجود دارد

عالم اهل‌سنت استان هرمزگان گفت: محبت اهل‌بیت در قلوب امت اسلامی و در تاروپود و اعماق وجود اهل‌سنت قرار دارد و امام رضا (ع) که بارگاه آن در کشور عزیزمان است باعث اتحاد بیش‌ازپیش مسلمانان است.

شیخ مسعود راهبر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی هرمز اظهار کرد: اهل‌بیت رسول‌الله همیشه محور وحدت و مودت اسلامی بوده‌اند و هستند.
 
 عالم اهل‌سنت استان هرمزگان مطرح کرد: محبت اهل‌بیت در قلوب امت اسلامی و در تاروپود و اعماق وجود اهل‌سنت قرار دارد و امام رضا (ع) که بارگاه آن در کشور عزیزمان است باعث اتحاد بیش‌ازپیش مسلمانان است.
 
 راهبر بیان کرد: یقیناً اهل‌بیت رسول جزو لاینفک دین مبین اسلام است و کسی نمی‌تواند خودش را مسلمان بداند درحالی‌که محبت اهل‌بیت پیامبر (ص) را نداشته باشد.
 
 وی بیان کرد: امت اسلامی امروز بیش‌ازپیش نیازمند اتحاد، انسجام، اخوت، برادری و همبستگی است و برای به زانو در آوردن مستکبرین باید شیعه و سنی با موج همدلی در کنار یکدیگر قرار بگیرند.
 
 عالم اهل‌سنت جنوب کشور بیان کرد: حول محور اهل‌بیت امت اسلامی ید واحده در مقابل استکبار و ظالمان جهان می‌تواند باشند و آن چیزی که امروز بیش‌ازپیش نیازمند آن هستیم اتحاد و انسجام امت واحده اسلامی است و این امکان‌پذیر نیست جز اینکه ما اعتقادات یکدیگر را باور داشته باشیم و احترام به اعتقادات یکدیگر بگذاریم.
 
 راهبر تصریح کرد: اهل‌بیت پیامبر (ص) می‌تواند برای امت اسلامی یک اتحاد و برادری ویژه‌ای را ایجاد کند و بیش‌ازپیش دشمن از این مسئله احساس خطر می‌کند از صدر اسلام تا کنون نشان‌داده‌شده است که اهل‌سنت در کنار امت اسلامی و برادران تشیع علیه استعمار و استکبار همیشه حضور منسجم کننده داشته و دارند و امت اسلامی باید بیش‌ازپیش اتحاد و انسجام خود را حفظ کند.
وی با اشاره به مسئله فلسطین و مقاومت امت اسلامی مطرح کرد:  جبهه مقاوت در جهان اسلام در حال گسترش است و هر آزادی خواهی در دنیا طرفدار مردم مظلوم اما مقتدر غزه هستند و امروز بیداری اسلامی از مرزهای اسلامی فرا رفته و تمام دنیا به پشتیبانی از مردم غزه به پا خواسته‌اند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از