حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

فرمانده کل سپاه پاسداران:

قدرت‌مان با وجود رسانه‌ها مضاعف می‌شود

قدرت‌مان با وجود رسانه‌ها مضاعف می‌شود

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اهمیت رسانه از اهمیت آن کسی که در میدان است کمتر نیست و رسانه‌ها می‌توانند پیام‌آور امید باشند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در آئین اختتامیه جشنواره جام رسانه امید که صبح امروز در سالن اجتماعات دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد، با اشاره به جایگاه رسانه در جامعه گفت: رسانه ادراک افراد را از بیرون شما می‌دهند و افکار عمومی را آگاه می‌سازد.

وی در ادامه افزود: رسانه‌ها هستند که واقعیت‌ها و رویدادها را از درون یک نقطه به یک سطح و حجم تبدیل می‌کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: رسانه‌ها بینایی سیاسی ایجاد می‌کند در عصری که دشمنان ما به دنبال کورسازی عقلی هستند.

سردار سرلشکر سلامی گفت: دشمنان معتقدند جوامع نباید واقعیت‌ها را آنگونه که هستند بشناسند اما این رسانه‌ها هستند که بر خلاف این عمل می‌کنند‌ و به جوامع، آگاهی و شناخت تزریق می‌کنند.

وی همچنین افزود: رسانه‌ها خوب و بندهای جوامع را تعریف می‌کنند و مشعل‌های امید را در قلوب مردم روشن و شعله‌های تا امیدی را خاموش می‌کنند 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه ارزش رسانه‌ها را می‌دانیم، تصریح کرد: آن چیزی که می‌تواند یک عمل در مقیاس تاکتیکی به میدان عملیاتی تبدیل کند رسانه است.

سردار سرلشکر سلامی در بخش دیگری از سخنان خود به ابعاد مختلف عملیات وعده صادق اشاره و خاطرنشان کرد: این عملیات، محدود بود، هدف، ضربه زدن به دو نقطه با استفاده از موشک و پهپاد بود.

وی ادامه داد: در این عملیات باید قلب سیاسی استکبار را نشانه می‌رفتیم و به این موجودی موزی و خشن حمله می‌کردیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: می‌دانستیم آرایشی که در مقابل ما قرار دارد، جهانی است و آمریکا فرانسه انگلیس و اردن رژیم کودک‌کش صهیونسیتی را حمایت می‌کنند و آگاه بودیم که به عنوان یک ائتلاف به میدان خواهند آمد اما تصمیمی که برای این میدان گرفته شد بر اساس حکمت بود و آن پیامد بسیار قوی و گسترده‌ای که این عملیات را تبدیل می‌کرد از سوی فرمانده کل قوا بود.

سردار سرلشکر سلامی افزود: تفاوت رسانه با آن کسی که اقدام می‌کند، زیاد نیست و اهمیت رسانه از اهمیت آن کسی که در میدان است کمتر نیست و رسانه‌ها می‌توانند پیام‌آور امید باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از