حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/06/11 | 2024/09/01

Logo

دولت از متخصصان هرمزگانی در مدیریت‌ها استفاده کند
عضو شورای شهر بندرعباس:

دولت از متخصصان هرمزگانی در مدیریت‌ها استفاده کند

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: مطالبه جدی ما از دولت پزشکیان که به دنبال وفاق ملی و استفاده از ظرفیت‌های همه اقشار است؛ این است که از نیروهای توانمند هرمزگانی نیز در مدیریت‌ها استفاده کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ مصیب نظری در نطق پیش از دستور یک‌صد و سی و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس ضمن تبریک روز کارمند و هفته دولت، اظهار کرد: یکی از مناسبت‌هایی که گاهی فراموش می‌شود سالروز اشغال ایران و فرار رضاخان هست که به‌راحتی و کمتر از هفته‌ای به پایتخت می‌رسد و شاه را از خواب بیدار می‌کنند و آن را اخراج می‌کنند.
 
 وی بیان کرد: باید قدر نظام عزیز که مدافعان حرم در هزاران کیلومتر آن‌طرف‌تر مانع ورود سگ نگهبان آمریکا یعنی اسرائیل به مرزهای شریف و مقدس حرم یعنی جمهوری اسلامی می‌شوند را بدانیم و قدردان خون شهید رضا زارعی‌ها، شهید تختی‌نژاد و شهید سالاری و امثالهم که گمنام و مظلوم جان می‌دهند که نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرزندان و ناموس ما باشند را بدانیم و قدردان این هستیم.
 
 عضو شورای شهر بندرعباس مطرح کرد: قدردانی می‌کنم از همه موکب‌داران اربعین حسینی که در هرمزگان و شهر بندرعباس و خوزستان، بوشهر و مرز عراق و... از هرمزگان خدمت دادند به زائران، دست تک‌تک آنان را می‌بوسم.
 
 نظری تصریح کرد: هر آنچه خدمت در راه امام حسین (ع) کنیم ماندگار خواهد بود؛ چون خود امام حسین (ع) نگاهش به ما هست.
 
 وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و هفته دولت بیان کرد: مطالبه‌ای از دولت جدید داریم که ابتدای دولت و فصل انتصابات است، هرمزگان سرشار از نیروهای خدوم باتجربه و متخصص است و فصل آن که گفته‌اند هرمزگان متخصص ندارد گذشته است.
 
 عضو شورای شهر بندرعباس افزود: هرمزگانی‌ها سواد، تجربه و توان مدیریتی دارند که در تک‌تک چه مدیران شهری و.... گاهی از خیلی از مدیرکل‌هایی که بودند و خواهند بود بهتر هستند؛ اما چه کنیم که چراغ‌قرمز دولت‌ها در برابر نیروهای هرمزگان است.
 
 نظری بیان کرد: استفاده از نیروهای هرمزگانی در مسئولیت‌های کشوری گاهی در بعضی از دولت‌ها به چراغ زرد چشمک‌زنی تبدیل می‌شوند هیچ‌وقت این چراغ‌سبز نشده و در دولت شهید رئیسی بود که ما یک نیروی هرمزگانی معاونت وزارت بهداشت داشت و نتیجه‌اش هم داریم می‌بینیم رونق بیمارستان‌ها و تجهیز بیمارستان‌ها و ساخت بیمارستان به برکت حضور یک هرمزگانی در اتاق‌های تاریک تصمیم‌گیری است.
 
 وی تأکید کرد: مطالبه جدی ما از دولت پزشکیان که به دنبال وفاق ملی و استفاده از ظرفیت‌های همه اقشار است؛ اینکه از نیروهای توانمند هرمزگان هم طیف خودتان در راستای افکار خودتان استفاده کنید و این نیروهای توانمند هرمزگانی را در اتاق تاریک تصمیم‌گیری دولت و نظام حتماً به کار بگیرید این موضوع مهمی است.
 
 عضو شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: پرداخت بیمه کارکنان شهرداری و در موارد اخیر در بیمارستان بعضی از کارمندان بستری هستند و نوبت عمل دارند؛ اما مشکل بیمه‌ای دارند من خواهش دارم سریعاً این موضوع حل شود و این تذکر را محکم می‌دهیم و پرداخت سنوات برخی از کارگران خدوم شهرداری و مابه تفاوت ۱۴۰۲ کارمندان است که حداقل شیرینی روز کارمند را عزیزان لمس کنند.
 
 نظری با بیان اینکه آمبولانس همچنان ضرورت اول هرمزگان است، گفت: شما بروید ببینید چه اتفاقاتی در بیمارستان‌های شهر میفتد. در شرق و غرب و مرکز استان عزیزانی که مصدوم می‌شوند؛ کسی در منزلش هم قلبش بگیرد آمبولانس نیست برود دنبالش مورد بوده در بندرعباس طرف در منزل اتفاق برایش افتاده ناراحتی قلبی پیش‌آمده چون آمبولانس نرسیده در منزل فوت کرده آدرس می‌دهم بروید چک کنید.
 
 وی با تأکید بر اینکه هنوز ضرورت اول استان هرمزگان در حوزه درمان آمبولانس است، گفت: کمبود دارو در هرمزگان رفع شود.
 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از