حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/07 | 2024/07/28

Logo

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاجی‌آباد:

دوره آموزشی شهر قرآن در حاجی‌آباد برگزار شد

دوره آموزشی شهر قرآن در حاجی‌آباد برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاجی‌آباد گفت: دوره آموزشی شهر قرآن با شعار من می‌توانم قرآن بخوانم در شهرستان حاجی‌آباد برگزار شد.

حمیدرضا خراسانی پور در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز» اظهار کرد: دوره آموزشی شهر قرآن با شعار من می‌توانم قرآن بخوانم باحضور ۱۳۰ مربی قرآنی به مدت دو روز در سالن آمفی تئاتر شهید مجید حسن‌زاده حاجی‌آباد برگزار شد.

خراسانی پور گفت: این دوره آموزشی تخصصی با هدف آسان‌سازی و لذت بخش کردن حفظ و روخوانی جزء سی‌ام قرآن کریم برای مربیان دوره اول ابتدایی با روش‌های شعر ، بازی و قصه‌گویی برگزار شد.

 رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی حاجی‌آباد با اشاره به استقبال مربیان مدارس و موسسات قرآنی از این طرح بیان کرد: از ویژگی‌های مهم این دوره آموزشی، تدریس عملی و خلاقانه قرآن کریم با استفاده از روش‌های نوین و همچنین تولید محتوای قرآنی توسط مربیان شرکت کننده است.

گفتنی است؛ این طرح  با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، قرارگاه شهید آوینی، کانون خادمیاران رضوی و اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در ۱۰ شهرستان استان  برگزار خواهد شد.

پیش بینی می شود در این طرح بیش از یک هزار مربی قرآنی از ۱۰ شهرستان هرمزگان از آموزش‌های تخصصی و کتب آموزشی به‌صورت رایگان بهرمند شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از