حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/05/15 | 2024/08/05

Logo

فرمانده انتظامي هرمزگان خبر داد:

کشف محل دپوی ۱۷۳ کيلو حشيش

کشف محل دپوی ۱۷۳ کيلو حشيش

فرمانده انتظامي استان هرمزگان گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جاسک و سيريک در يک عمليات پليسي 173 کيلو حشيش کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی <<هرمز>> به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار علي اکبر جاويدان، در تشريح اين خبر اظهار کرد: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جاسک طي اشراف اطلاعاتي از حمل محموله مواد مخدر از شرق جاسک( ليردف) به سمت منطقه جگين (روستاي ديول) مطلع و موضوع به صورت ويژه در دستور کار قرار دادند. 

وي افزود: ماموران با تشکيل چند اکيپ منسجم و با همکاري ماموران پليس مبازه با مواد مخدر سيريک به محل و مسير تردد احتمالي قاچاقچيان اعزام که در اين رابطه با پشتيباني اطلاعاتي محل دپو مواد مخدر را در يک منزل واقع در روستاي ديول شناسايي و با هماهنگي قضائي به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان بیان داشت: ماموران در بازرسي از منزل مورد نظر ۱۷۳ کيلوگرم حشيش را از انبار گوشه حياط کشف و ضبط کردند. 

جاويدان، ضمن قدرداني از همکاري خوب مردم با پليس در شناسايي و کشف جرايم و دستگيري مجرمان خاطرنشان کرد: در اين عمليات يک قاچاقچي دستگير و با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شد. 

انتهای خبر/

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از