حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/05/15 | 2024/08/05

Logo

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار رودان:

رودان شهرستان ممنوعه اتباع است

رودان شهرستان ممنوعه اتباع است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار رودان با بیان اینکه شهرستان رودان منطقه ممنوعه اتباع بیگانه است، گفت: سکونت و بکارگیری اتباع خارجی اگر از سوی هر صنف و واحد تولیدی، صنعتی انجام شود با آنها برخورد قانونی می‌شود.

حامد آزادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» در خصوص برنامه تردد اتباع بیگانه در شهرستان رودان اظهار کرد: شهرستان رودان در بحث طرد اتباع بیگانه بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است و با همکاری سبز قامتان فراجا بیشترین اتباع نسبت به سایر نقاط استان از رودان طرد شده‌اند.

وی افزود: در جلسات تخصصی این امر تصمیمات جدی را برای برخورد با صنوف و واحدهای تولیدی و صنعتی که به اتباع بیگانه کار یا اسکان می‌دهند اتخاذ شده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رودان عنوان کرد: در مرحله اول به تمامی صنوف و شهروندان از سوی ادارات و نهادها مربوط کاری صنوف تذکرات لازم اطلاع‌رسانی خواهد شد و در مرحله بعد برخورد قانونی انجام خواهد تا در انتهای که  مرحله پلمپ آن واحد صورت گیرد. 

وی تصریح کرد: طرح جامعه‌ای هم در این زمینه در فرمانداری رودان تدوین شده است که برای تایید و تصویب به استان ارسال شده است و در راستای همان طرح اقدامات اولیه در حال انجام است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از