حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/05/15 | 2024/08/05

Logo

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) رودخانه:

دانش‌آموزان و دانشجویان به اردوهای زیارتی اعزام شدند

دانش‌آموزان و دانشجویان به اردوهای زیارتی اعزام شدند

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) رودخانه از اعزام 22 دانش‌آموز و دانشجو به اردوهای زیارتی، تفریحی و سیاحتی توسط این نهاد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)؛ محسن نصرتی، با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، ایجاد انگیزه و نشاط و تقویت روحیه خودباروی در بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد اعزام آنان به اردوهای متنوع زیارتی، تفریحی و سیاحتی است.

وی افزود: بر همین اساس طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته از ابتدای تابستان ۱۴۰۳ تا کنون تعداد ۲۲ نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی، تفریحی و سیاحتی اعزام شدند که از این تعداد ۱۰ نفر در قالب اردوهای شوق زیارت به مشهد مقدس و مابقی نیز به اردوهای تفریحی استان‌های شیراز و کرمان اعزام شده اند.

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) رودخانه گفت: برای اعزام این تعداد بالغ بر ۷۷ میلیون تومان از اعتبارات این نهاد هزینه شده است.

نصرتی با بیان اینکه در خلال برگزاری این اردوها خدماتی مانند مشاوره‌های فردی و تحصیلی برای کمک به انتخاب رشته بهتر و طی مسیری صحیح و مناسب توسط دانش‌آموزان به منظور دستیابی به آینده‌ای درخشان،به ایشان ارائه می‌شود، افزود: در حال حاضر یک‌هزار و ۴۲۲ نفر دانش‌آموز و ۳۸ نفر دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) رودخانه هستند که از خدمات فرهنگی و حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از