حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/05/15 | 2024/08/05

Logo

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس:

جبهه مقاومت از خونخواهی شهید هنیه کوتاه نمی‌آید

جبهه مقاومت از خونخواهی شهید هنیه کوتاه نمی‌آید

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به جنایت صهیونیست‌ها در ترور شهید اسماعیل هنیه گفت: رزمندگان جبهه مقاومت در برابر این جنایت ساکت نمی‌مانند و انتقام خون شهید هنیه را خواهند گرفت.

یعقوب دبیری‌نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی <<هرمز>>، با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه و محکوم کردن این حادثه تروریستی توسط رژیم کودک‌کش صهیونیستی اظهار کرد: شهادت چنین مردانی، برای خود آنان، دست یافتن به آرزوهای دیرینه‌شان است، اما نبودشان در شرایط فعلی برای ما و همه آنانی که به پیروزی بر دشمن سال‌های دور اسلام (جبهه یهود و صهیونیست و در رأس آن‌ها، رژیم غاصب اسرائیل) امید دارند فقدان بزرگی است.

وی افزود: این ضایعه برای مردم ایران اسلامی دردناک‌تر خواهد بود، چراکه اسماعیل هنیه برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور کشورمان و به عنوان ميهمان وارد کشور ما شده بود، ايرانيانی که مهمان‌نوازی‌شان در طول تاریخ زبانزد است. لذا وقوع این جنایت در پایتخت کشور عزیزمان ایران، برای ما، ضایعه‌ای دوچندان است.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: قطعا رزمندگان جبهه مقاومت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، ساکت نمی‌نشینند و سیلی محکمی به صهیونیست‌های اشغالگر خواهند زد، البته در عملیات وعده صادق، تنها گوشه‌چشمی به رژیم جنایتکار اسرائیل نشان دادند.

 دبیری‌نژاد یادآور شد: اینکه چرا باید چنین حادثه‌ای در مرکز کشور عزیزمان ایران اسلامی رخ دهد، نشان‌دهنده جریان نفوذ است و می‌بایست همه ما هوشیارتر عمل کنیم، شاید حتی این جریان نفوذ، سهوا اطلاعات لازم را در اختیار جاسوسان داخلی قرار داده است و شايد هم از روی عمد بوده، اما هرآنچه هست، خروجی این است که باید بيشتر مواظب باشیم.

وی بیان داشت: هرچند وقت یکبار خبر دستگیری جاسوسان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شنیده می‌شود و در پی آن، صدای اعتراض دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در خارج، به گوش می‌رسد که این بیانگر آن است که سربازان گمنام امام زمان(عج)، مسیر را درست طی می‌کنند، اما جا دارد که قوی‌تر عمل کنند و این مهم، تحقق نخواهد یافت مگر اینکه از پشتوانه قوی و همکاري خوب مردمی با برخوردار باشد لذا مردم باید با دستگاه‌های اطلاعاتی و سایر دستگاه‌های فعال امنیتی در کشور همراهی داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: آنچه حائز اهمیت است اينکه اسماعیل هنیه دولت‌های غربی و آمریکا و و همچنین کشورهای اروپایی به عنوان تروريسم در لیست سیاه قرار داشت و وی را تروريسم می‌دانستند، حال ین دولت‌ها و کشورها پاسخ این سئوال را بدهند که چگونه یک تروريسم به عنوان مهمان وارد کشور اسلامی ایران شده، توسط رژيم صهيونيستي ترور می‌شود، سکوت این رژیم‌ صهیونیستی هم بیانگر جنایات شان است.

دبیری‌نژاد همچنین افزود: دولت‌های غربی باید بدانند لیستی که به عنوان تروريسم به دنیا معرفی می‌کنند باید به این لیست، بازنگری داشته باشند تا تروريسم واقعی را بشناسند، نه اینکه کسی که برای آزادی ملتش تلاش می‌کند و خود را آواره کشورهای مختلف جهان کرده بود تا بتواند ملت رنج‌دیده خود را از چنگال رژیم سفاک صهیونیستی رهایی بخشد.

وی در ادامه تأکید کرد: شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بود نه شاخه نظامی این جنبش اسلامی، بنابراین نباید مورد ترور رژیم منحوس و خونخوار صهیونیستی واقع می‌شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از