حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/28 | 2024/08/18

Logo

امام‌جمعه بندرلنگه:

هزینه تسلیم بسیار بیشتر از مقاومت است

هزینه تسلیم بسیار بیشتر از مقاومت است

امام‌جمعه بندرلنگه گفت: هزینه ذلت و تسلیم به مراتب سنگین‌تر و عظیم‌تر از مقاومت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ حجت‌الاسلام ابراهیم شریفی در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته بندرلنگه اظهار کرد: مهم‌ترین پایگاهی که از ظرفیت تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی برخوردار است پایگاه مسجد است.

 امام‌جمعه بندرلنگه بیان کرد: مسجد از ابتدای ظهور دین مبین اسلام و بنیانگذاری حکومت اسلامی توسط رسول اکرم(ص) برای ایفای نقش خود در این راستا ایجاد کرد و تا به امروز اسلام و مسلمین در سراسر جهان از آن بهره‌مند شده‌اند.

شریفی بیان کرد: یکی از هنرهای بزرگ امام راحل (رض) محوریت بخشیدن به مساجد بود و مساجد را پایگاه انواع فعالیت های اجتماعی قرار داد. 

وی با بیان اینکه اقتضای تحقق مطالبات رهبر حکیم انقلاب توجه به تشکیل سریع‌تر دولت و توجه به معیارهای ایشان است، گفت: نمایندگان از یک طرف باید جوانب مثبت و تعامل حداکثری داشته باشند و از طرفی هم اختیارات قانونی خود را نادیده نگیرند و با شاخص‌های رهبری سهل‌انگارانه برخورد نکنند. 

امام‌جمعه بندرلنگه تصریح کرد: کسانی که ایران را توصیه به عدم واکنش می‌کنند این سخن یا جاهلانه است و یا خائنانه کسانی که با ژست و تظاهر به عقلانیت، انتقام را هزنیه‌دار معرفی می‌کنند بدانند که هزینه ذلت و تسلیم به مراتب سنگین‌تر و عظیم‌تر از مقاومت است.

شریفی خاطر نشان کرد: یکی از ابعاد حضور ایران در المپیک پارس درخشش بانوان ورزشکار با پوشش اسلامی بود که پیام‌های بسیاری داشت از جمله اینکه حجاب مانع پیشرفت نیست و همچنین اینکه مدال‌های ایران مربوط به دو رشته کشتی و تکواندو بود در حالی که رؤسای فدراسیون‌های کشتی و تکواندو و سرمربیان آن جوان و ایرانی هستند و هیچ کدام از این دو رشته با مربی خارجی شرکت نکردند اما موفق شدند.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از