خبر های امروز : 18
سیاسی | - شماره خبر : 5275
1403-07-16 14:04 https://hormoz.ir/short/Vv8Rm
کارشناس مسائل مذهبی هرمزگان:
نتانیاهو به عنوان جنایتکار جنگی باید محاکمه شود
کارشناس مسائل مذهبی استان هرمزگان گفت: اسرائیل غاصب در بمباران بیروت مرتکب جنایت جنگی و نسل‌کشی شده و نتانیاهو به عنوان یک جنایتکار جنگی باید محاکمه شود.

حجت‌الاسلام محمدامین سعیدی مهر در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، ضمن تبریک و تسلیت شهادت عالم مجاهد، شجاع، بابصیرت و افتخار نبردهای بزرگ، شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان به جهان اسلام گفت: شهادت ایشان، آغاز یک حرکت عظیم جبهه اسلام در مقابله با جبهه کفر مطلق است.

وی افزود: حملات کوردلانه رژیم سفاک صهیونیستی نشان از ترس و ناتوانی این رژیم در مقابل اراده‌های قوی و استوار جبهه مقاومت است.

کارشناس مسائل مذهبی هرمزگان ادامه داد: اکنون که نهال مقاومت در جهان به درختی استوار تبدیل شده، بیش از پیش نابودی رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیست را نزدیک کرده است.

سعیدی مهر همچنین گفت: اتحاد جبهه مقاومت برای دفاع از مردم مسلمان جهان؛ امروز از هر روز دیگری واجب‌تر و ضروری‌تر است، شیعه و سنی دو بالهای مستحکم پرواز به سمت قله‌ها هستند واین قله بزودی فتح خواهد شد.

وی تصریح کرد: اکنون دیگر وقت مماشات و صبوری نیست، حال که اسرائیل غاصب، کوردلانه به ترور فرماندهان شیعه و سنی روی آورده است، باید حرکت عظیم جبهه اسلام شجاعت، شهامت و خونخواهی خود را به همه جهانیان نشان دهد.

کارشناس مسائل مذهبی استان هرمزگان تأکید کرد: اسلام در طول تاریخ، مردان و زنان شجاعی را شاهد بوده که جان با ارزش و با برکت خود را برای دفاع از مظلوم بر کف دست گرفته و در مقابل استکبار و ظلم ایستادگی کرده است و این مسیر همچنان به قدرت خود ادامه خواهد داشت.

سعیدی مهر بیان داشت: شجاعت و شهامت، دو صفت بارز فرماندهان جبهه مقاومت است که نسل به نسل به نیروهای با ایمان منتقل می‌شود. 

وی یادآور شد: ما منتظر واکنش سازمان ملل و ... نخواهیم ماند، بلکه منتظر اشاره‌ای از سوی ولی امر مسلمین هستیم تا ریشه این رژیم سفاک را بخشکانیم.

کارشناس مسائل مذهبی استان هرمزگان افزود: آمریکا دست‌نشانده خود یعنی رژیم جعلی اسرائیل را بزودی در عالم، خار و خفیف می‌بیند و جهان،  نظاره‌گر اقتدار، شجاعت و دلاوری مسلمانان خواهد بود.

سعیدی مهر تأکید کرد: مردم مسلمان جهان به هر شکل ممکن به مقاومت فلسطین و حزب الله لبنان کمک کنند، باید شریان‌های حیاتی اقتصادی سیاسی رژیم صهیونیستی نیز قطع شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اسرائیل غاصب در بمباران بیروت مرتکب جنایت جنگی و نسل‌کشی شده است و نتانیاهو یک جنایتکار جنگی است و به خاطر جنایاتش باید محاکمه شود.

انتهای خبر/

نظرات