خبر های امروز : 18
اجتماعی | - شماره خبر : 5285
1403-07-16 16:26 https://hormoz.ir/short/V7Bz3
معاون کمیته امداد هرمزگان مطرح کرد:
برگزاری شور عاطفه‌ها در مدارس هرمزگان
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان گفت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها با عنوان شور عاطفه‌ها و با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند در مدارس استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز؛ مراسم مرحله دوم جشن عاطفه‌ها با عنوان شور عاطفه‌ها با حضور معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، معاون دانشگاه علوم پزشکی و رئیس سازمان دانش آموزی استان به صورت نمادین در دبستان علوم پزشکی شهر بندرعباس برگزار شد.

عیسی زارعی،  در این مراسم گفت: از اهداف اصلی برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس، نهاینه کردن فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین دانش آموزان است و این پویش خیرخواهانه هر ساله با مشارکت آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی در استان برگزار می‌گردد.

وی با بیان اینکه با برگزاری این جشن، بخشی از مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند فراهم می شود، افزود: پیش بینی می شود در جشن عاطفه‌های امسال بیش از ۱۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شود.

محمود غیبی، با اشاره به شناسایی سه هزار دانش آموز نیازمند غیر تحت پوشش از سوی این اداره کل در مدارس هرمزگان افزود: ۸۰ درصد کمک‌ها را آموزش و پرورش و بیست درصد باقی مانده را کمیته امداد در سریعترین زمان ممکن بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌کند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به ادامه دار بودن کمک‌ها به دانش آموزان نیازمند در طول سال تحصیلی، گفت: مساعدت در تهیه کتب درسی، هدایت تحصیلی و برگزاری اردو‌های دانش‌آموزی از جمله این کمک‌ها است.

حسن علی نژاد، نیز در حاشیه مراسم شور عاطفه‌ها، گفت: امروز جشن عاطفه‌ها و شور عاطفه‌ها با همکاری سازمان دانش آموزی هرمزگان و کمیته امداد امام(ره) در حال برگزاری است که در واقع همان نقش تربیتی و اجتماعی که سازمان دانش آموزی بر عهده دارد، امروز با ایفای نقشی که دانش آموزان عزیز برای کمک به هم نوع و دوستان خودشان انجام می‌دهند، به شکل کامل و عملیاتی اجرا می‌شود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد هرمزگان 

انتهای پیام

نظرات