خبر های امروز : 18
فرهنگی | - شماره خبر : 5280
1403-07-16 14:29 https://hormoz.ir/short/46KjD
اختصاص اعتبار ۲ ميلياردي به کانون‌های محلات کم‌برخوردار
سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، از اختصاص ۲ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال اعتبار به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد محلات کم‌برخوردار استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز، اسلام خواجه‌یی گفت: ۲ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال برای تقویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد محلات کم برخوردار هرمزگان اختصاص یافت. 

وی افزود: این میزان اعتبار از محل اعتبارات برنامه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و توانمندسازی ساکنین محلات کم‌برخوردار تأمین شده است. 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ادامه داد: یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال از این اعتبار از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حساب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واریز شده است که ستاد هماهنگی کانون‌ها پس از دریافت آن، در سرفصل های اعلام شده هزینه خواهد کرد.

خواجه یی گفت: تقویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در زمینه‌های تئاتر شهری، سرود، نقاشی، تولید نمایش‌ها با هویت محلی و تربیت نوجوانان بومی با شعار «هنر برای همه» از سرفصل‌هایی است که مشمول این اعتبار شده است.

وی افزود: ۲۰ کانون فرهنگی هنری مساجد ۲۰ محله آسیب پذیر استان هرمزگان از این اعتبارات اختصاص یافته، بهره‌مند خواهند شد. 

گفتنی است؛ یک‌هزار و ۶۳ کانون فرهنگی هنری مساجد با عضویت بیش از ۱۴۰ هزار نفر از نوجوانان و جوانان در مناطق مختلف شهری و روستاهایی استان هرمزگان وجود دارد.

منبع: روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان

انتهای خبر/

نظرات