حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/05/15 | 2024/08/05

Logo

سرپرست کمیته امداد سیریک:

مرکز مشاوره «راه زندگی» سیریک راه‌اندازی شد

مرکز مشاوره «راه زندگی» سیریک راه‌اندازی شد

سرپرست کمیته امداد سیریک گفت: با همکاری کمیته امداد و نهاد کتابخانه‌های عمومی، مرکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره «راه زندگی» را به‌منظور ارتقا کمی و کیفی مهارت‌های فردی و اجتماعی جامعه هدف این نهاد در سیریک راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد سیریک، محمد زاهدی، ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، رئیس‌ دفتر سیاسی حماس، در حاشیه آئين راه‌اندازی مرکز مشاوره «راه زندگی» اظهار کرد: با همکاری کمیته امداد و نهاد کتابخانه‌های عمومی، مرکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره «راه زندگی» به‌منظور ارتقای کمی و کیفی مهارت‌های فردی و اجتماعی جامعه هدف این نهاد در کتابخانه عمومی صاحب‌الزمان (عج) شهرستان سیریک راه‌اندازی شد.

وی افزود: کتابخانه عمومی صاحب‌الزمان (عج) شهرستان سیریک امکان عضویت رایگان در این کتابخانه را در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در بین خانواده‌ها، برای مددجویان این نهاد فراهم نموده است و همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی اختصاصی برای این قشر از جامعه را نیز در دستور کار دارد. 

سرپرست کمیته امداد سیریک با بیان اینکه راه‌اندازی این مرکز، زمینه ارائه خدمات باکیفیت توسط متخصصین مجرب به مردم عزیز شهرستان را فراهم آورده و هزینه‌های مشاوره و روان‌شناسی برای مددجویان و اقشار محروم را کاهش خواهد داد، گفت: در این مرکز،  انواع مشاوره‌های فردی و گروهی مانند مشاوره خانواده، تحصیلی، ازدواج، بهداشت روان، ترک اعتیاد و.... به‌صورت رایگان به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.

زاهدی در پایان ضمن تشکر از همکاری‌های متقابل مسئولان نهاد کتابخانه‌های عمومی، یادآور شد: کلیه مددجویان کمیته امداد و خانواده‌های نیازمند در شهرستان سیریک می‌توانند با مراجعه به کتابخانه عمومی صاحب‌الزمان (عج) این شهرستان از خدمات مشاوره‌ای مطلوب و باکیفیت مشاوران و متخصصین مستقر در این مرکز مشاوره بهره‌مند شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از