حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/05/15 | 2024/08/05

Logo

صبح امروز؛

مادر شهید «مهراب رشیدی گل روئیه» آسمانی شد

مادر شهید «مهراب رشیدی گل روئیه» آسمانی شد

«مهتاب هاشمی» مادر شهید « مهراب رشیدی گل روئیه» دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی <<هرمز>> به نقل از ایثار واحد هرمزگان، «مهتاب هاشمی» مادر شهید معظم « مهراب رشیدی گل روئیه» یکشنبه ۱۴ مرداد ماه در سن ۹۳ سالگی، به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر این مادر فداکار و صبور، یکشنبه ۱۴ مرداد ماه ساعت ۱۵:۳۰ با حضور بستگان و جمعی از ایثارگران در گلزار شهدای روستای هاشم آباد از توابع شهرستان حاجی‌آباد برگزار، و به خاک سپرده می‌شود.

عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان و غلام شهبازی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان حاجی‌آباد درگذشت این مادر فداکار را به جامعه شاهد و ایثارگر و مردم شهرستان بندرعباس تسلیت گفتند و برای بازماندگان صبری جزیل از خداوند مسئلت کردند.

گفتنی‌ است، مهراب رشیدی گل روئیه، یکم اردیبهشت ۱۳۳۹ در روستاي هاشم‌آباد از توابع شهرستان حاجی‌آباد ديده به جهان گشود. پدرش بیژن، كشاورز بود و مادرش مهتاب نام داشت. تا پایان دوره کاردانی در رشته زبان انگلیسی درس خواند. معلم بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. دهم اردیبهشت ۱۳۶۱، در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به سینه، شهید شد. مزارش در گلزار شهدای شهرستان بندرعباس واقع است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از