حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/05/15 | 2024/08/05

Logo

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان:

جبهه مقاومت پاسخ دندان‌شکنی به صهیونیست‌ها می‌دهد

جبهه مقاومت پاسخ دندان‌شکنی به صهیونیست‌ها می‌دهد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان گفت: بر همه و جبهه مقاومت واجب است که با عملیات وعده صادق دو، پاسخ دندان‌شکنی به صهیونیست‌ها و هم‌پیمانانش بدهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس مسعودی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی <<هرمز>>، ضمن محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه توسط رژیم منحوس صهیونیستی، به آیه ۲۳ سوره احزاب، << مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِينَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَيۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَىٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن يَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِيلࣰا>> اشاره و اظهار کرد: خداوند در این آیه می‌فرماید، <<بعضى از اهل ايمان، بزرگ مردانى هستند كه به عهد خود با خداوند صادق مى‌مانند و بعضى به شهادت رسيده و بعضى انتظار شهادت مى‌كشند و هيچ‌گاه تغيير روش نمى‌دهند>> و شهید اسماعیل هنیه، مصداق چنین مردانی است.

وی در ادامه، شهادت را رسم مردان خدا و اولیای الهی دانست و افزود: دشمنان اسلام و بشریت بر اساس مبانی اعتقادی خودشان، دنیا را خاتمه عمر می‌دانند و بر این باورند که به هر طریق، باید دنیای خود را آباد کند و لذا درک صحیحی از مفهوم شهادت و اینکه بزرگترین فیض الهی برای هر انسان آزاده‌ای، جهاد در راه خدا و کشته شدن در این مسیر است را ندارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان همچنین گفت: شهید اسماعیل هنیه یکی از بزرگ‌مردانی است که در عرصه جهاد، خود را برای شهادت مهیا کرده بود، هنیه به استقبال شهادت می‌رفت، اما تصور دشمن صهیونیست بر این بود که با شهید کردن اسماعيل هنیه‌ها می‌تواند مانع فعالیت حماس، و یا با شهادت سردار سلیمانی، مانع جهاد جبهه مقاومت باشد.

مسعودی ادامه داد: اما دشمنان، غافل از اینکه اگر حاج قاسم و اسماعیل هنیه شهید شدند و از بین ما رفتند، هزاران حاج قاسم و اسماعیل هنیه با قدرت ایمان بیشتر، وارد صحنه می‌شوند و راه آنها را ادامه می‌دهند.

وی تأکید کرد: اما نکته اینجاست که واقعه تلخ شهادت اسماعیل هنیه در کشور ما رخ داد و دشمن صهیونیست به خود اجازه داد که به خاک مملکت اسلامی ایران تعرض کند، و از آنجا که جامعه غرب، مستکبر و خونخوار است و بقای خود را در این جنگ‌ها و خونریزی‌ها کودک‌کشی‌ها و نسل‌کشی‌ها می‌بیند همیشه در کنار صهیونیست‌ها هستند و این غده سرطانی را حمایت می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان در پایان تصریح کرد: بر ما و بر همه جبهه مقاومت واجب است که با عملیات وعده صادق دو، پاسخ دندان‌شکنی به صهیونیست‌ها و هم‌پیمانان او داده و برای همیشه صهیونیست‌ها را زمین‌گیر کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از