حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/05/15 | 2024/08/05

Logo

امام جمعه هرمز:

ایران، انتقام خون شهید هنیه را شدیدتر می‌گیرد

ایران، انتقام خون شهید هنیه را شدیدتر می‌گیرد

امام جمعه هرمز گفت: ایران، انتقام خون شهید هنیه را خواهد گرفت و پاسخ ایران به جنایت صهیونیست‌ها، این بار، شدیدتر است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستاخیز ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: تقوای الهی را باید در هر لحظه رعایت کنیم و یاد خدا در زندگی ما حاکم باشد، لحظه‌ای غفلت به سراغ ما نیاید که اگر انسان غافل شد گرفتار می‌شود، لذا ذکر و یاد خدا در زندگی ما حاکم باشد.

وی بـا گرامیداشت سالروز شهادت شهید بابایی، افزود: شخصیت این شهید بایـد به امت اسلام به عنوان الگو معرفی کنیم،وی به همه کمک می‌کرد و در قلوب مـردم جا داشت.

امام جمعه هرمز گفت: روز پنجشنبه، هجدهم مردادماه روز شهدای مدافع حرم است، یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را گرامی می‌داریم،  شهدای مدافع حرم، کار بسیار بزرگی انجام دادند. جانشان را فدا کردند تا جلوی یک توطئه‌ بزرگ بگیرند،.

رستاخیز ادامه داد: آمریکا به دنبال یک تشکل خـاورمیانه جدید بود که بر این منطقه مسلط شود با نقشه‌ای که به پشتوانه دین بود دولت عراق و شام رو تشکیل داد، اما با حرکت مدافعان حرم، جلوی این نقشه پلید آمریکا گرفته شد و داعش نابود شد.

وی بیان کرد: شهدای مدافع حرم با جانفشانی، یک خطر بزرگ را دفع کردند، اگر این حرکت مدافعان حرم نبود داعش تا به امروز بودند و یک خطر امنیتی بوجود می‌آمد.

امام جمعه هرمز افزود: مهم‌ترين عامل که در جامعه هست و باید دولت پیگیر آن باشد، اقتصاد و معیشت مردم است، دولت چهاردهم باید در ادامه دولت شهید رئیسی، برای حل این مشکلات بکوشد.

رستاخیز گفت: ما شاهد جنایت بزرگ اسرائیل در خاک ایران بودیم و اسماعیل هنیه به وسیله اسرائیل به شهادت رسید و این شهادت را خدمت همه ملت مسلمان ملت فلسطین ملت مقاومت و شما مردم ایران و مردمان جزیره هرمز تسلیت عرض می‌کنيم.

وی در ادامه افزود: دشمن فکر می‌کند با شهادت اسماعیل هنیه، مقاومت تضعیف مي‌شود، اما بداند محور مقاومت بلکه قوی‌تر می‌شود، همچنین پاسخ ایران و حزب‌الله و جبهه مقاومت، قطعی و حتمی است، پاسخ ایران، این بار، بسیار شدیدتر خواهد بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از