خبر های امروز : 13
اجتماعی | - شماره خبر : 5256
1403-07-14 13:51 https://hormoz.ir/short/4xJ89
رئیس کمیته امداد سندرک خبر داد:
اهدای ۱۲۰ بسته تحصیلی به ایتام سندرک
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سندرک از اهدای ۱۲۰ کیف، کفش و بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان یتیم تحت حمایت این نهاد در بخش سندرک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) ؛ عبدالله رحیمی در خصوص توزیع بسته‌های تحصیلی بین دانش‌آموزان یتیم، اظهار کرد: کمیته امداد با همکاری و مشارکت حامیان نیکوکار در سال تحصیلی جدید، تعداد ۱۲۰ کیف، کفش و بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان یتیم تحت حمایت این نهاد در بخش سندرک توزیع کرده است. 
رحیمی، ارزش هر بسته تحصیلی کامل اهدا شده را یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: هر بسته تحصیلی اهدایی شامل: کیف، دفتر، مدادرنگی، مداد سیاه، خودکار، جامدادی، دفتر، خط کش، مدادتراش، پاک‌کن به همراه یک جفت کفش بوده که در مجموع بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان اعتبار برای تهیه و تأمین این بسته‌های اهدایی هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد سندرک در پایان گفت: امیدواریم با حمایت بیش‌ازپیش مردم و خیرین سخاوتمند در تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان، نیاز تمام دانش‌آموزان نیازمند برطرف گردد و قطعاً هیچ دانش‌آموزی به دلیل فقر مالی از تحصیل باز نخواهد ماند.

انتهای خبر/

نظرات