خبر های امروز : 13
فرهنگی | - شماره خبر : 5255
1403-07-14 13:39 https://hormoz.ir/short/4yQZl
با حضور خانواده شهیدبهرامی در بندرعباس برگزار شد؛
رونمایی از کتاب «بدون کلاه، بدون ترس»
آئین رونمایی از کتاب بدون کلاه، بدون ترس با مضمون نگاهی به زندگی شهید عیسی بهرامی از شهدای شیلات هرمزگان با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی و خانواده شهید بهرامی از شهدای شیلات استان در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز، مسعود بارانی در آئین رونمایی از کتاب بدون کلاه بدون ترس ضمن تبریک حمله مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آسایش و اقتدار امروز میهن عزیزمان را مدیون خون پاک شهدا هستیم گفت: در راستای ارج نهادن مقام والای شهید و با هدف تجلیل از خانواده معزز شهید بهرامی از شهدای شیلات هرمزگان رونمایی از کتاب بدون کلاه بدون ترس برگزار شد.

وی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، به عنوان بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت یاد نمود و یاد شهدا را اشاعه دهنده ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه و دلجویی و دیدار با آنان را ادای دین به ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست.

در ادامه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند افزود : برپایی این آئین به نشر فرهنگ والای ایثار و شهادت کمک شایانی می‌کند.

 عباس مویدی بر لزوم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید تاکید و خاطرنشان کرد: باید نسل جوان را بیش از پیش با شهدا و سیره آنها آشنا کرد.

در ادامه همچنین همسر شهید عیسی بهرامی از شهدای شیلات هرمزگان از مدیرکل و مجموعه شیلات هرمزگان در توجه ویژه به خانواده شهدا در چندسال اخیر تشکر کرد.

در پایان ضمن رونمایی از سند کتاب بدون کلاه ، بدون ترس از خانواده معزز شهید بهرامی تقدیر بعمل آمد.

منبع: روابط عمومی شیلات هرمزگان 

انتهای خبر/

نظرات