حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/28 | 2024/08/18

Logo

رئیس پلیس راهور کیش مطرح کرد:

آغاز طرح آرامش و ایمنی ترافیک در کیش

آغاز طرح آرامش و ایمنی ترافیک در کیش

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش از اجرای طرح آرامش و ایمنی ترافیک در سطح معابر این جزیره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از خبرگزاری پلیس، مهدی توانگر گفت: با توجه به مطالبات مردمی و به‌منظور افزایش انضباط ترافیکی، پیشگیری و مهار تصادفات و همچنین کنترل تخلفات، طرح آرامش و ایمنی ترافیک در سطح معابر در جزیره کیش در حال اجرا است.

وی افزود: این طرح به مدت ۷۲ ساعت ادامه خواهد یافت.

رئیس پلیس راهور کیش بیان کرد: در قالب این طرح با رانندگان و موتورسیکلت‌‌سواران متخلف برابر مقررات برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد.

توانگر خاطرنشان کرد: سامانه ۱۲۰ پلیس راهور به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان و گردشگران است.

رئیس پلیس پیشگیری و معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: پیشگیری از سرقت باید هدفمند و موجب جلب مشارکت اجتماعی باشد و به هدف نهایی خود که رضایتمندی شهروندان است برسد.

سرهنگ سید مسعود میرحسنی اظهار کرد: پیشگیری از سرقت باید هدفمند و منجر به ارتقاء احساس امنیت روانی و اعتماد عمومی به پلیس در جامعه شود و این مهم با برخورد جدی و قاطع با سارقان و تشدید اقدامات پیشگیرانه به ویژه در محله‌های جرم خیز میسر خواهد شد.

وی افزود: نقش‌آفرینی پلیس در پیشگیری از سرقت یک موضوع مهم و مورد انتظار مردم است که از این رو پلیس برای تحقق آن، تشکیل قرارگاه پیشگیری از سرقت را در دستور کار خود قرار داده است.

میرحسینی با تاکید بر اینکه پیشگیری از سرقت نیاز فرهنگ‌سازی و همکاری تمام آحاد مردم را دارد، بیان کرد: با ارائه آموزش‌های همگانی و آگاهسازی می‌توان از بروز بیش از ۶۰ درصد از جرایم در جامعه جلوگیری کرد.

رئیس پلیس پیشگیری و معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه کیش در خاتمه با شاره به تشدید اقدامات انتظامی از قبیل گشت‌زنی هدفمند، کنترل مجرمان و سارقان سابقه‌دار خاطرنشان کرد: کارکنان پلیس کیش با نظارت بیشتر و برنامه ریزی هدفمند در راستای پیشگیری از جرائم به ویژه جرم سرقت گام خواهند برداشت و سامانه ۱۱۰ به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و گردشگران است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از