حالت تاریک

امروز : سه‌شنبه, 1403/02/11 | 2024/04/30

Logo

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میناب:

۳۸۴ حامی به طرح اکرام ایتام میناب پیوستند

۳۸۴ حامی به طرح اکرام ایتام میناب پیوستند

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میناب از پیوستن ۳۸۴ حامی جدید به طرح اکرام ایتام این نهاد در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان؛ کاظم صالحی اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال، تعداد ۳۸۴ نفر در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کردند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مادی و معنوی حامیان نیکوکار در راستای رفع مشکلات معیشتی، تحصیلی، درمانی و مسکن خانواده‌های ایتام و محسنین شهرستان میناب، اظهار کرد: سال گذشته حامیان طرح اکرام ایتام بالغ بر هشت میلیارد و ۷۴۴ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد کمک کردند که هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آن نقدی و مابقی به صورت کالا بوده است.

رئیس کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میناب یادآور شد: در حال حاضر یک هزار و ۳۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد در شهرستان میناب هستند که از حمایت‌های مادی و معنوی حامیان و کمک‌های مردم سخاوتمند و نوع دوست بهره‌مند هستند.

صالحی ضمن دعوت از مردم و خیرین به منظور حمایت‌های مادی و معنوی از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: عموم مردم شریف میناب و استان می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و یا مراجعه حضوری به دفاترکمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر استان در این طرح خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از