حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/04/14 | 2024/07/04

Logo

فرازی از وصیت‌نامه شهید شیخی فینی؛

گروهك‌هاي ضدانقلاب را سركوب كنید

گروهك‌هاي ضدانقلاب را سركوب كنید

شهید شیخی فینی در وصیت‌نامه خود خطاب به مردم بندرعباس بیان کرده است: با گروهك‌هاي ضد جمهوري اسلامي مبارزه كرده و آن‌ها را سركوب كنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ شهید حمید شیخی فینی در وصیت‌نامه خود بیان کرده است: شهادت یک زندگی دوباره است که انسان در جهان دیگر شروع می‌کند.

شهيد شيخي فيني در ادامه از وصيت‌نامه خود آورده است: شهادت تزريق خون است به پيكر اجتماع، اين شهدا هستند كه به پيكر اجتماع به خصوص در رگ‌هاي اجتماعاتي كه دچار كم خوني هستند خون جديد وارد مي‌كنند و از اين راه خون خودشان را در اجتماع جاويد مي‌كنند؛ يعني خون جاويد در اجتماع به وجود مي‌آورند.

وي در ادامه اين وصيت‌نامه به اهميت شهادت خطاب به خانواده‌اش اشاره مي‌کند و اظهار داشته است: خانواده گرامي‌ام مي‌دانند كه؛ شهادت يك زندگي دوباره است كه انسان در جهان ديگر شروع مي‌کند می‌دانم كه خودتان از فلسفه اصلي شهادت آگاه هستيد، چون اگر اين فرزندتان در راه اسلام شهيد شد شما دومين فرزند خود را براي اسلام قرباني مي‌کنيد و آگاه هستيد.

شهيد شيخي فيني در بخش پاياني وصيت‌نامه‌اش آورده است: در آخر از تمامي دوستان در سطح شهر بندرعباس خواستارم كه با گروهك‌هاي ضد جمهوري اسلامي مبارزه كرده و آن‌ها را سركوب كنند، ما هم در جبهه‌ها اين دشمن خدا و اسلام را نابود خواهيم كرد و كربلا را از دست اين كافران به درخواهيم آورد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از