حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان:

کمک ۵۶ میلیارد تومانی حامیان ایتام در هرمزگان

کمک ۵۶ میلیارد تومانی حامیان ایتام در هرمزگان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان گفت: طی ۶ ماهه نخست سال جاری، حامیان طرح اکرام ایتام بالغ بر ۵۶ میلیارد تومان به یتیمان و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد کمک کرده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی هرمز؛ حمید باسره با اعلام این خبر گفت: طی ۶ماهه نخست سال جاری، حامیان طرح اکرام ایتام بالغ بر ۵۶ میلیارد تومان به یتیمان و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد کمک کرده‌اند که این کمک‌ها نسبت به سال گذشته رشد ۹ درصدی داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان افزود: در حال حاضر ۳۳ هزار و ۸۵۰ حامی نیکوکار در استان هرمزگان از ۱۸ هزار و ۵۱۲ فرزند معنوی خود حمایت می‌کنند که از این تعداد هشت هزار و ۱۶۹ یتیم نیازمند و ۱۰ هزار و ۳۴۳ فرزند محسنین هستند.

باسره با بیان اینکه اعتماد مردم به این نهاد بالاترین پشتوانه معنوی کمیته امداد امام خمینی(ره) در حوزه رسیدگی به محرومین و مستضعفین جامعه است، اذعان‌داشت: کمک‌های نقدی حامیان به‌صورت مستقیم به شماره کارت اختصاصی که برای فرزندان معنوی آن‌ها در نظر گرفته‌شده واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم با تداوم حمایت‌ها و مشارکت‌های حامیان نیکوکار بتوانیم مشکلات اساسی خانواده‌های ایتام و نیازمندان استان را برطرف نماییم، یادآور شد: همه مردم می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ در طرح خداپسندانه این نهاد مشارکت داشته باشند.

گفتنی است، کمک‌های حامیان در ۶ماهه نخست سال گذشته، مبلغ ۵۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بوده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از