حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

امام‌جمعه جاسک:

کمر رژیم صهیونیستی منحوس شکسته شد

کمر رژیم صهیونیستی منحوس شکسته شد

امام‌‌جمعه جاسک گفت: در عملیات طوفان الاقصی کمررژیم صهیونیستی منحوس شکسته شد و نه رژیم صهیونیستی منحوس، رژیم صهیونیستی منحوس سابق، و نه مقاومت آن مقاومت سابق خواهد بود به‌طوری‌که هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی منحوس از بین رفت .

حجت‌الاسلام عباس ذاکری، عصر امروز در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری نیروهای مسلح در مورد طوفان‌ الأقصی و وقایعی که در فلسطین در حال وقوع است، اظهار کرد: در فرمایشات امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) سه مطلب به آن اشاره شده که اولین مطلب آن چگونگی برپایی این طوفان بود.

امام‌جمعه شهرستان جاسک ادامه داد: هنگامی که ظلم از حد بگذرد و درنده‌خویی به نهایت خود برسد باید منتظر طوفان بود؛ کشتار مردم فلسطین از چندین سال گذشته تا به امروز همین‌گونه وجود داشته و در چند وقت اخیر این کشتار ملت فلسطین به نهایت خودش رسیده است؛ به کودک، زن و مرد، پیر و جوان رحم نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ذاکری مطرح کرد: به زنانی که در مسجدالأقصی اعتکاف کرده‌اند لگدمال می‌کنند و در صحن مسجد به پیامبر گرامی اسلام اهانت می‌کنند؛ بنابراین هنگامی که این اهانت‌ها و ظلم‌ها به وقوع می‌پیوندد باید منتظر طوفان بود و مردم قیام و ایستادگی در مقابل ظلم کنند.

وی با اشاره به نکته دوم در بیانات امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) که شکست غیرقابل‌ترمیم است، گفت: رژیم صهیونیستی منحوس برای خودش سیاست‌هایی قائل است که طوفان الأقصی همه این سیاست‌ها را از بین برد به عبارتی کمر رژیم صهیونیستی منحوس شکسته شد.

امام‌جمعه جاسک مطرح کرد: عملیات طوفان‌ الأقصی یک جنگ ترکیبی تمام‌عیار غافل‌گیرانه‌ای بود که همه جوانب هم از لحاظ سایبری، امنیتی، اطلاعاتی و...در آن در نظر گرفته شده بود؛رژیم صهیونیستی منحوس خیلی به ارتش و مسائل امنیتی خودش می‌نازید و همیشه بنایش این بود که در زمین دیگران کارهای نظامی خودش را انجام دهد؛ اما عملیات طوفان‌ الأقصی سیاست‌های آنان را در هم شکست و هم سازمان اطلاعاتی رژیم صهیونیستی منحوس درهم‌ریخته شد و هم یک جنگ ترکیبی غافلگیرانه جوانان فلسطینی علیه رژیم صهیونیستی ترکیب دادند.

ذاکری گفت: در عملیات طوفان الأقصی کمر رژیم صهیونیستی منحوس شکسته شد و نه رژیم صهیونیستی منحوس، رژیم صهیونیستی منحوس سابق خواهد بود و نه مقاومت آن مقاومت سابق خواهد بود به‌طوری‌که هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی منحوساز بین رفت و مقاومت نیز روزبه‌روز پیروزتر است.

وی با اشاره به نکته سوم از بیانات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی منحوس به دنبال مظلوم‌نمایی است و می‌خواهد چهره مردم فلسطین را خشن نشان دهند و این یک دروغ صددرصد است؛ زیرا هیچ‌گاه نمی‌شود چهره دیوصفت صهیونیست که به هیچ‌کس رحم نکرده را ترمیم کرد؛ ان‌شاءالله شاهد پیروزی جبهه مقاومت باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از