حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر کشور خبر داد:

کشف نیم‌تن موادمخدر «شیشه» در هرمزگان

کشف نیم‌تن موادمخدر «شیشه» در هرمزگان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور از کشف ۵۰۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه با منشأ افغانستان در هرمزگان خبر داد:

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ سردار ایرج کاکاوند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق تدابیر فرمانده انتظامی کشور و قولی که ایشان به مردم دادند اقدامات ویژه‌ای در راستای جمع‌آوری معتادین متهاجر و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در سطح کشور انجام شد.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور عنوان کرد: در غالب طرح‌های «آرامش در شهر» که از مهرماه سال جاری تشدید یافت اقدامات فوق‌العاده‌ای در این حوزه‌ها صورت گرفت که ما شاهد افزایش ۱۱۸ درصدی جمع‌آوری معتادین متهاجر در سطح کشور هستیم با اولویت نقاط بحرانی و مناطق آلوده سطح کشور، همچنین افزایش ۴۳ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در کشور داشته‌ایم.

 

سردار کاکاوند تصریح کرد: موضوعی که در کنار جمع‌آوری معتادین متهاجر و خرده‌فروشان مواد مخدر مهم است بحث شناسایی و ضربه عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر در سطح کشور است که خوشبختانه ما توانستیم طی ۹ ماه سال جاری قریب به ۴۷۰ تن مواد مخدر در سطح کشور کشف و ضبط کنیم.

 

وی با اشاره به رشد ۲۱ درصدی کشف مواد مخدر صنعتی در کشور مطرح کرد: در استان هرمزگان اقدامات بسیار خوبی در حوزه جمع‌آوری معتادان متهاجر و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر انجام شده و در بحث قاچاقچیان نیز ضربات بسیار خوبی وارد کرده‌اند که قابل تقدیر است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از