حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

رئیس کل دادگستری هرمزگان خبر داد:

کشف۱۲۸ هزار ليتر سوخت قاچاق در خلیج‌فارس

کشف۱۲۸ هزار ليتر سوخت قاچاق در خلیج‌فارس

رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف ۱۲۸ هزار ليتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان؛ مجتبی قهرمانی از توقیف یک فروند شناور و یک عدد مشک ماری حاوی ۱۲۸ هزار ليتر سوخت قاچاق در آب‌های خليج فارس خبر داد.

وی در تشريح جزئیات اين خبر اظهار داشت: به دستور مقام قضایی، مأموران مرزبانانی استان هرمزگان در شهرستان‌های بندرعباس و میناب، پس از کسب خبری مبنی بر فعاليت قاچاقچيان سوخت در این دو شهرستان، بلافاصله با اعزام گشت‌های دريایی به محل‌های مورد نظر، عمليات‌هایی را برای مقابله با قاچاقچیان طراحی و اجرا کردند.

قهرمانی در ادامه افزود: خوشبختانه با اجرای این عملیات‌های موفق، مأموران مرزبانانی پس از گشت‌زنی در مناطق مورد نظر، موفق به توقیف یک فروند شناور و یک عدد مشک ماری متعلق به قاچاقچیان شدند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین تصریح کرد: در نتیجه اقدامات مأموران در مجموع ۱۲۸ هزار ليتر سوخت قاچاق از نوع گازوئيل به ارزش ۴۱ ميليارد و ۴۰۰ ميليون ريال کشف و ضبط شده است.

وی خاطر نشان کرد: سوخت‌های کشف شده طبق روال قانونی با دستور قضایی تحویل شرکت پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی شده و وارد چرخه توزیع قانونی می شود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با اشاره به دستگيري چهار متهم در این رابطه، تأکید کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان به هيچ‌وجه اجازه نخواهد داد، عده‌ای سودجو با تاراج سرمایه‌های ملی، منافع کشور را به خطر بيندازند و به همین منظور با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان در زمین و دریا مقابله خواهد کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از